Zmiany w sposobie działania "Freebee"

Łukasz Kłosowski

25-04-2013
Zmiany w sposobie działania "Freebee"

Plastikowa karta oraz tablety, w które wyposażani są partnerzy, to nowości w aplikacji programów lojalnościowych “Freebee”.

Z nowej wersji “Freebee” od kwietnia 2013 roku korzystają już m.in.: sieć „juice barów” Skok na sok oraz warszawskie restauracje North Fish. Partnerzy przystępujący do nowego “Freebee” otrzymują pakiet zawierający tablet i karty plastikowe – za pomocą których stali klienci zbierają punkty i odbierają nagrody.

– Nowe “Freebee” to jedna karta w wersji plastikowej lub mobilnej i łatwe do zdobycia nagrody. Platforma obejmuje już blisko 1000 lubianych miejsc w całej Polsce, spośród których część już obsługuje swoich lojalnych klientów za pomocą tabletu – wyjaśnia Aymeric Monod-Gayraud, prezes zarządu New Media Ventures, twórcy “Freebee”.

Kartę plastikową można otrzymać i korzystać z niej u partnerów, którzy wdrożyli nowe “Freebee”.

Teraz firma może w oparciu o know-how “Freebee” stworzyć swój program lojalnościowy, dostępny dla wszystkich użytkowników.

Nowa wersja aplikacji do pobrania jest na platformach App Store i Google Play.

Komentarze:

Comments

comments