Dopasuj komunikację do targetu. 3 zasady fasion w m-commerce

Rafał Krzyżański

23-08-2013
Dopasuj komunikację do targetu. 3 zasady fasion w m-commerce

Drapers Etail Report 2013 przebadał, jak kupuje się ubrania w Wielkiej Brytanii. Poniżej przytaczam trzy najważniejsze punkty związane z fashion m-commerce. 

1. Wiek Twojego targetu
Jeśli Twoje produkty modowe skierowane są do osób w wieku 25-34 lata musisz jak najszybciej pomyśleć o aplikacji mobilnej. Według danych z raportu co czwarta z osób w tym przedziale wiekowym woli używać aplikacji mobilnej do szukania / przeglądania kategorii fashion.
Więcej niż co trzeci pytany stwierdził, że nigdy nie zagląda na strony mobilne sklepów, zawsze korzysta z aplikacji.
2. Tablety to sprzedaż plus świadomość marki
Według badania co piąta osoba zarabiająca między 55-69 tys. funtów rocznie preferuje zakupy na tabletach. Taki sam współczynnik korzystania z tabletów wyrazili badani w wieku 25-34 lata.
draperstablets The Top 3 Mcommerce Stats from the Drapers Etail Report 2013draperstabletsgraph The Top 3 Mcommerce Stats from the Drapers Etail Report 20133. Mężczyźni kupują przez smartfona, kobiety częściej szukają i przeglądają.drapersmobilegender The Top 3 Mcommerce Stats from the Drapers Etail Report 2013Kobiety być może podejmują decyzje zakupowe na podstawie danych znalezionych w aplikacjach mobilnych. Samą transakcję częściej zawierają na innych urządzeniach lub po prostu offline.

 

*Dane dotyczą rynku Wielkie Brytanii. Badania pokazują, że polski rynek, pod względem zaawansowania technologicznego, jest około rok i osiem miesięcy opóźniony względem UK i USA.

Komentarze:

Comments

comments