Integracja telewizji i aplikacji mobilnych. W 2020 roku wchodzimy w nową erę mobile’a
Telewizja ciągle ewoluuje. Według wyników badania Gemius AdReal 93% internautów w trakcie bloków reklamowych w telewizji sięga po smartfon. Aby dorównać szybkości transformacji, nie tracąc oglądalności, trzeba wprowadzać innowacyjne rozwiązania lojalizujące widzów.
W naszej grupie AFA Media i Adhello rozpoczęliśmy realizację telewizyjnych programów rozrywkowych zintegrowanych z aplikacjami mobilnymi, w tym late night show. Już od września, zarówno w internecie, jak i na antenie jednej ze stacji telewizyjnych, pojawią się innowacyjne formaty TV.
Jesteśmy właśnie w trakcie preprodukcji jednego z nich. Premiera planowana jest wraz ze startem jesiennej ramówki. Będzie to jedyny taki program w polskiej telewizji. Zapewni widzom niebanalną rozrywkę dając wręcz możliwość uczestnictwa w emitowanym show.
W połączeniu z aplikacją mobilną zapewni szereg dodatkowych możliwości kontaktu z widzem m.in. integrację oraz rywalizację. W przypadku przygotowanego programu będzie to rywalizacja zarówno na poziomie lokalnym, jak i ogólnopolskim. Format poprzez swoją formułę, daje możliwość „zbliżenia” się do widzów w poszczególnych miastach, zlojalizowania ich, wzbudzenia zaufania oraz możliwości sterowania preferencjami użytkowników.
Wartość reklamowa
Nasza aplikacja skupia wartościowe dane użytkowników (Big Data), generując przy tym przychód z tytułu użytkowania, sponsoringu oraz reklamy display.
Zapowiada się gadżet roku 2020…
Autor
Aleksandra Fajęcka, Prezes Zarządu Spółki AFA Media
Komentarze:
Comments