Jak marketerzy docierają do nowoczesnej kobiety ze smartfonem?

Katarzyna Bednarska

05-03-2013
Jak marketerzy docierają do nowoczesnej kobiety ze smartfonem?

Specjaliści od marketingu rękoma agencji/domów mediowych realizują więcej aktywności w mobile.  Dla mnie rewelacja zważywszy, że tę tematykę będę poruszała na konferencji “Kobieta pokusa marketingu” 7 marca.

Najnowsze zaobserwowane działania to głównie fotokody wspierające materiały drukowane i strony mobilne na potrzebę akcji.

Kampania marki Gerber “klikaj i wygrywaj”  to konkurs dla mam. Chcąc dokonać rejestracji zastanawiałam się : “Na co komu w obecnych czasach mój adres domowy?”

Zasady są proste – zbieramy 5 wieczek Gerbera, rejestrujemy się i wysyłamy. Miła dla ucha będzie informacja, że za 20 szt mamy gwarantowany rabat w sklepie Smyk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Loteria Avon komunikowana jest  na plakatach umieszczonych w dużych miastach Polski. Marka pomyślała o stworzeniu strony mobilnej i jej promocji poprzez QR code.

Tutaj również oczekują, że wyśle im cały pakiet danych: imię, nazwisko, mail, telefon i adres!  Uzupełniłam wymagane pola i potwierdziłam maila. Teraz tylko czekać na najbliższe losowanie 7 marca.

Co do strony to jest ciekawa, kolorowa jednak  na iPhonie nawigować można jedynie ciemno-różową część do czego nie jesteśmy przyzwyczajeni. Poniżej skrin z Samsunga Wave – jak widzicie można było ją lepiej zoptymalizować  bo ze smartfona na Badzie nie mogłam się zarejestrować, gdyż rozjeżdżające się grafiki zakryły formularz…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Produkty Lumene inspirowane Angry Birds to półka cenowa typu Gosh. Najtańszy kosmetyk do rąk z postacią złego ptaszka kosztuje 19.90 zł. Na zdjęciu balsam do ciała z arktycznej żurawiny.

Osoby zestresowane powinny wziąć udział w Ogólnopolskim Badaniu Stresu by Nivea. Strona w wersji lite jest łatwa w nawigacji i dzięki niej znajdziemy informacje o produkcie.

Z niecierpliwością czekam na działania wykorzystujące rozszerzoną rzeczywistość. Czy sądzicie że lawinowa ilość QR zasypująca nasz rynek sprawi, że konsumenci będą chętniej je skanowali?

 

 

Komentarze:

Comments

comments