1,1 tys. nowych klientów w miesiąc w sklepach offline Pandory
Marketer:
Pandora
Agencja:
Digital Resolution
Czas trwania kampanii:
30.08-30.09.2018
Cel:
Dotrzeć z ofertą Pandory do klientów odwiedzających konkurencyjne sklepy z biżuterią oraz klientów kategorii premium – osoby odwiedzające drogie hotele i luksusowe sklepy a jednocześnie pojawiające się w galeriach handlowych ze sklepami Pandora. Następnie zmierzyć wpływ kampanii na zachowania offline użytkowników.
Opis:
Aby zrealizować cel, wykorzystano autorską technologię KoalaMetrics, która jest zintegrowana z topowowymi aplikacjami mobilnymi w Polsce. Koala bardzo ściśle określa lokalizację użytkowników nadając jej kontekst. Dzięki zaawansowanej analizie sieci Wi-Fi, jakie wokół siebie widzi użytkownik, a także pozycji GPS, określono anonimowo zachowania użytkowników w świecie offline, np. odwiedziny konkretnego sklepu.
Na tej podstawie zbudowano segmenty behawioralne offline, których następnie użyto do przeprowadzenia kampanii. Następnie poprzez własny model atrybucji agencja była w stanie określić bardzo szczegółowo, jaki procent użytkowników, którzy zobaczyło kampanię, pojawiło się w konkretnym sklepie.
Wyniki:
Dzięki zastosowaniu technologii KoalaMetrics przeprowadzono kampanię, która przyciągnęła do sklepów offline Pandory ponad 1,1 tys. nowych klientów przez okres miesiąca. Współczynnik post-view-offline visit wyniósł 0,19%.
Komentarz:
Pokazaliśmy, że “święty gral” marketerów jest już rzeczywistością. Udowodniliśmy, że można skutecznie optymalizować i mierzyć kampanię pod kątem konwersji online-to-offline.
Nagrody:
Kampania zdobyła nagrodę w kategorii Marketing na Mobile Trends Awards 2018.
Komentarze:
Comments