1,1 tys. nowych klientów w miesiąc w sklepach offline Pandory

GoMobi.pl

19-03-2019
1,1 tys. nowych klientów w miesiąc w sklepach offline Pandory

Marketer:

Pandora

Agencja:

Digital Resolution 

Czas trwania kampanii:

30.08-30.09.2018

Cel:

Dotrzeć z ofertą Pandory do klientów odwiedzających konkurencyjne sklepy z biżuterią oraz klientów kategorii premium – osoby odwiedzające drogie hotele i luksusowe sklepy a jednocześnie pojawiające się w galeriach handlowych ze sklepami Pandora. Następnie zmierzyć wpływ kampanii na zachowania offline użytkowników.

Opis:

Aby zrealizować cel, wykorzystano autorską technologię KoalaMetrics, która jest zintegrowana z topowowymi aplikacjami mobilnymi w Polsce. Koala bardzo ściśle określa lokalizację użytkowników nadając jej kontekst. Dzięki zaawansowanej analizie sieci Wi-Fi, jakie wokół siebie widzi użytkownik, a także pozycji GPS, określono anonimowo zachowania użytkowników w świecie offline, np. odwiedziny konkretnego sklepu.

Na tej podstawie zbudowano segmenty behawioralne offline, których następnie użyto do przeprowadzenia kampanii. Następnie poprzez własny model atrybucji agencja była w stanie określić bardzo szczegółowo, jaki procent użytkowników, którzy zobaczyło kampanię, pojawiło się w konkretnym sklepie.

Wyniki:

Dzięki zastosowaniu technologii KoalaMetrics przeprowadzono kampanię, która przyciągnęła do sklepów offline Pandory ponad 1,1 tys. nowych klientów przez okres miesiąca. Współczynnik post-view-offline visit wyniósł 0,19%.

Komentarz:

Pokazaliśmy, że “święty gral” marketerów jest już rzeczywistością. Udowodniliśmy, że można skutecznie optymalizować i mierzyć kampanię pod kątem konwersji online-to-offline.

Nagrody:

Kampania zdobyła nagrodę w kategorii Marketing na Mobile Trends Awards 2018.

 

 

Komentarze:

Comments

comments