150 tysięcy sprzedanych ubezpieczeń Kocham To Dbam

GoMobi.pl

24-05-2023
150 tysięcy sprzedanych ubezpieczeń Kocham To Dbam

Marketer/Klient:

Kocham To Dbam / Szkolna Agencja Ubezpieczeniowa 

Agencja:

AFA Media

Czas trwania kampanii (akcji):

Maj 2021-październik 2021

Wykorzystane media:

Mobile (sms, mms, push app), display, artykuły sponsorowane, social media celebrytów – Filip Chajzer, Monika Goździalska, Zygmunt Chajzer, Karolina Motylewska.

Cel:

Wywołanie spontanicznego zainteresowania marką Kocham To Dbam oraz sprzedaż ubezpieczeń. 

Opis:

1. Koncepcja: Nazwę, strategię marketingową, portal internetowy, aplikację oraz media plan, zakup mediów stworzyła agencja AFA Media.

2. Misja: Marka ubezpieczeniowa o nazwie Kocham To Dbam postanowiła przedefiniować ten obszar poprzez połączenie technologii z grą miejską.

3. Wizja: Innowacyjna marka ubezpieczeniowa, która łączy ochronę i zabawę dla dzieci i młodzieży. 

4. Zadania: sprzedaż jak największej liczby ubezpieczeń NNW w krótkim okresie czasu maj-październik.

Marka ubezpieczeniowa Kocham To Dbam postawiła sobie za cel zapewnienie dzieciom i młodzieży bezpieczeństwo oraz ochronę na najwyższym poziomie. Ubezpieczenie NNW oferowane przez nią jest stworzone z myślą o unikalnych potrzebach i ryzykach, na jakie dzieci i młodzież są narażone.

Aby zwiększyć świadomość marki, wprowadzić ją na rynek i wygenerować sprzedaż, oprócz standardowych działań digitalowych (display, sms, mms, push app), wykorzystania social mediów, Kocham To Dbam zdecydowało się na stworzenie innowacyjnej kampanii marketingowej. W ramach niej wprowadzono grę miejską, dostępną na Google Play i App Store, która była dostępna w czterech różnych miastach w Polsce. Celem gry było nie tylko promowanie marki, ale także edukowanie dzieci i młodzieży na temat bezpieczeństwa oraz ubezpieczeń.

Zadaniem dzieci i rodziców uczestniczących w grze było rozwiązywanie zagadek, zdobywanie punktów i dotarcie do specjalnego miejsca, gdzie czekali popularni prezenterzy Filip i Zygmunt Chajzerowie. Aby odebrać nagrodę, uczestnicy musieli posiadać ważne ubezpieczenie NNW.

Kampania marketingowa przyciągnęła uwagę zarówno dzieci, jak i ich rodziców, a także mediów. 

Wyniki:

Akcja znakomicie połączyła zabawę z celem marketera. Zanotowano 150 tysięcy sprzedanych ubezpieczeń.

Wideo:

 

Tagi:

Komentarze:

Comments

comments