Adidas promuje model butów Nite Jogger za pomocą zarówno VR, jak i AR

GoMobi.pl

30-01-2020
Adidas promuje model butów Nite Jogger za pomocą zarówno VR, jak i AR

Marketer/Klient:

adidas Poland

Agencja:

Labcon (Group One)

Czas trwania kampanii (akcji):

18.04-19.05.2019

Wykorzystane media:

Instagram (za pośrednictwem grupy 19 influencerów)

Wykorzystane technologie:

AR, VR, Google Tilt Brush

Cel:

Celem aktywacji było zwiększenie świadomości TG na temat nowego modelu buta adidas Originals – Nite Jogger 

Opis:

Zaproszeni do współpracy artyści, nawiązując do hasła “It’s never too late”-  promującego model buta Nite Jogger – stworzyli za pomocą gogli VR i narzędzia Google Tilt wirtualne prace 3D, których przy pomocy technologii VR i AR można było doświadczyć na żywo, podczas eventu z okazji otwarcia newonce.baru. W specjalnej strefie Nite Jogger goście mogli dać upust swojej kreatywności i wejść w interakcję z pracami artystów w wirtualnej rzeczywistości. W ramach kampanii powstała także aplikacja mobilna AR, dzięki której prace artystów można było umieścić w dowolnym czasie i miejscu na świecie. Promocji towarzyszył konkurs, w którym najbardziej kreatywne zdjęcie z umiejscowieniem prac artystów w przestrzeni miejskiej było nagradzane butami Nite Jogger. 

Dzięki innowacyjnemu podejściu do organizacji eventu i wykorzystaniu digitalowych technologii dowiedliśmy, że kreatywność nie zna granic i dotarliśmy z prezentacją nowego produktu adidas do wymagającej grupy odbiorców (trendsetterów, influencerów itp.).

Wyniki:

W evencie wzięło udział 1500 osób, a przepustowości kubika z wirtualną galerią sztuki została wykorzystana w 100 procentach. Razem z seedingiem nowego modelu buta Night Jogger do influencerów (co było częścią szerokiej kampanii lounchującej produkt) oraz konkursem z wykorzystaniem aplikacji AR stworzonej na potrzeby kampanii, nasze działania wygenerowały łącznie 204 publikacje w mediach i social mediach na temat nowych butów adidas oraz 1,9 milionowy zasięg.

Komentarze:

Comments

comments