Adidas promuje model butów Nite Jogger za pomocą zarówno VR, jak i AR
Marketer/Klient:
adidas Poland
Agencja:
Labcon (Group One)
Czas trwania kampanii (akcji):
18.04-19.05.2019
Wykorzystane media:
Instagram (za pośrednictwem grupy 19 influencerów)
Wykorzystane technologie:
AR, VR, Google Tilt Brush
Cel:
Celem aktywacji było zwiększenie świadomości TG na temat nowego modelu buta adidas Originals – Nite Jogger
Opis:
Zaproszeni do współpracy artyści, nawiązując do hasła “It’s never too late”- promującego model buta Nite Jogger – stworzyli za pomocą gogli VR i narzędzia Google Tilt wirtualne prace 3D, których przy pomocy technologii VR i AR można było doświadczyć na żywo, podczas eventu z okazji otwarcia newonce.baru. W specjalnej strefie Nite Jogger goście mogli dać upust swojej kreatywności i wejść w interakcję z pracami artystów w wirtualnej rzeczywistości. W ramach kampanii powstała także aplikacja mobilna AR, dzięki której prace artystów można było umieścić w dowolnym czasie i miejscu na świecie. Promocji towarzyszył konkurs, w którym najbardziej kreatywne zdjęcie z umiejscowieniem prac artystów w przestrzeni miejskiej było nagradzane butami Nite Jogger.
Dzięki innowacyjnemu podejściu do organizacji eventu i wykorzystaniu digitalowych technologii dowiedliśmy, że kreatywność nie zna granic i dotarliśmy z prezentacją nowego produktu adidas do wymagającej grupy odbiorców (trendsetterów, influencerów itp.).
Wyniki:
W evencie wzięło udział 1500 osób, a przepustowości kubika z wirtualną galerią sztuki została wykorzystana w 100 procentach. Razem z seedingiem nowego modelu buta Night Jogger do influencerów (co było częścią szerokiej kampanii lounchującej produkt) oraz konkursem z wykorzystaniem aplikacji AR stworzonej na potrzeby kampanii, nasze działania wygenerowały łącznie 204 publikacje w mediach i social mediach na temat nowych butów adidas oraz 1,9 milionowy zasięg.
Komentarze:
Comments