Aplikacja mobilna Lecha Poznań

Łukasz Kłosowski

07-03-2013
Aplikacja mobilna Lecha Poznań

Deweloper aplikacji Geemzo przygotował case study aplikacji sportowej klubu piłkarskiego Lech Poznań. Okazuje się, że regularnie korzysta z niej 80 proc. użytkowników Androida.

Klient:

KKS Lech Poznań

Realizator:

Geemzo

Cel:

Wejść w buty odbiorcy, towarzyszyć kibicom w każdym miejscu i o każdej porze, informować o aktualnościach po jednym dotknięciu ekranu smartfona – to cele, które zrealizowaliśmy dzięki nowoczesnej, sportowej aplikacji mobilnej dla klubu KKS Lech Poznań.

Rozwiązanie:

Przygotowaliśmy darmową aplikację “Lech Poznań Mobile” działającą na iOSAndroida. Aplikacja łączy elementy klubowej strony internetowej i telewizji online lechpoznan.tv. Dzięki niej użytkownicy mają dostęp do nowinek i ciekawostek z życia Kolejorza. Aplikacja charakteryzuje się logicznym układem treści i przyjaznym interfejsem. Cechy te pozwalają szybko, intuicyjnie i precyzyjnie dotrzeć do informacji.

Działy i funkcjonalności aplikacji

Rezultaty w liczbach

Aplikację ściągnęło łącznie ponad 10 tys. osób.70 proc. ściągnięć pochodziło z Google Play, 30 proc. stanowili użytkownicy iOS.

Odbiorcy pozostawili wiele opinii w marketach. Przeważały pozytywne: „fenomenalna apka”, „niezbędny gadżet kibica Kolejorza”.

80 proc. spośród 7 tys. osób, które ściągnęły “Lech Poznań Mobile” na swoje urządzenie z systemem Android aktywnie korzysta z aplikacji.

Komentarz dewelopera

Z dotychczasowych danych wynika, że najchętniej klikanym elementem aplikacji jest dział „Aktualności”. Gdy przypomnimy sobie, że podstawowy cel aplikacji to „być na bieżąco” z życiem drużyny, możemy stwierdzić, że “Lech Poznań Mobile” spełnia oczekiwania. Aplikacja odkryła i zaspokoiła potrzebę wielu kibiców. Jest użyteczna, co potwierdzają liczby pobrań i aktywnie wykorzystywana przez użytkowników, którzy ją ściągnęli. Nasza realizacja wyznacza pewien trend. Dowodzi, że prognozy dotyczące eksplozji popularności aplikacji mobilnych z wideo oraz zapowiadany boom na odtwarzanie treści multimedialnych za pośrednictwem urządzeń mobilnych, są w pełni uzasadnione.

Nagrody

Aplikacja “Lech Poznań Mobile” otrzymała tytuł Mobile Trends Awards 2012 dla najlepszej polskiej aplikacji w kategorii sport.

 

Komentarze:

Comments

comments