Cyber Marian reklamuje Gaminate na Giphy. Pierwsza taka kampania

Cyber Marian reklamuje Gaminate na Giphy. Pierwsza taka kampania

Marketer/Klient

Gaminate

Agencja

Cyber Marian i grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset)

Czas trwania kampanii (akcji)

Nieograniczony (gify pojawiły się w czerwcu, ale są bez przerwy wykorzystywane przez użytkowników aplikacji i portali społecznościowych, a ich zasięg i popularność z czasem rośnie).

Wykorzystane media

Gify w aplikacji GIPHY, z której mogą być dystrybuowane na Facebooku, Messengerze czy WhatsAppie.

Tu można zobaczyć wszystkie gify: https://giphy.com/gifs/cyber-marian-cybermarian-MdMasX8UlJ5aAEHgjz

Cel

Naturalne wpisanie brandingu marki Gaminate w komunikację użytkowników mediów społecznościowych. Kreacje w postaci gifów z wizerunkiem influencera i produktu miały za zadanie zapewnić organiczny zasięg i być swobodnie wykorzystywane przez tysiące użytkowników najpopularniejszych platform społecznościowych. 

Opis

Gify z wizerunkiem influencerów i produktem klienta umieszczane są na profilu twórcy na platformie GIPHY. Stamtąd, dzięki odpowiedniej optymalizacji pod algorytm platformy, mogą być dystrybuowane na Facebooku, WhatsAppie czy w Messengerze (po wpisaniu odpowiedniej frazy w zintegrowanej wyszukiwarce). Tak stworzone gify mogą być zarówno wykorzystywane przez samą markę we własnej komunikacji, przez influencera na jego profilach w mediach społecznościowych lub przez samych użytkowników.

Jedną z pierwszych kampanii z wykorzystaniem gifów Cyber Marian zrealizował dla marki Gaminate – producenta profesjonalnych suplementów dla graczy. Gify z wizerunkiem Cyber Mariana i produktami osiągnęły ponad 3 miliony organicznych wyświetleń. Są masowo wykorzystywane nie tylko przez fanów Cyber Mariana i konsumentów Gaminate, ale również spontanicznie przez innych użytkowników w komentarzach na Facebooku, czy w wiadomościach Messengera.

Wyniki

Pierwszy sponsorowany gif stworzony dla marki Gaminate osiągnął już 2,7 miliona wyświetleń.

Komentarz

– Gify są masowo obecne w internecie od lat, ale prawie żadna marka nie traktuje ich jako nośnika reklamowego i dobrego kanału dotarcia. Kiedy jednak zobaczyliśmy milionowe zasięgi generowane przez nasze gify, postanowiliśmy przetestować je jako narzędzie marketingowe. Najlepsze z nich mają aktualnie ponad 130 milionów odsłon każdy – komentuje Cyber Marian.

Autor

Dominika Kucner-Maślejak, PR Manager LTTM

 

Komentarze:

Comments

comments