Gazeta.pl dostarczając bezpłatnie Wi-Fi niestandardowo promowała latem swoje aplikacje
Marketer/Klient:
Gazeta.pl
Agencja:
Dzieł Marketingu Gazeta.pl/ Wifi2Go/ BT Kliwer
Czas trwania kampanii (akcji):
sierpień 2014
Wykorzystane media:
Wi-Fi hotspots
Cel:
– over-the-air-installs aplikacji mobilnych: Gazeta.pl Live, Sport.pl Live oraz Plotek.pl
– dotarcie do użytkowników Gazeta.pl podczas wakacji
Opis:
Pomimo deklaracji o chęci ucieczki od pracy i internetu, wiele osób potrzebuje mieć dostęp do sieci podczas wakacji. Gazeta.pl starała się na tę potrzebę odpowiedzieć. Latem 2014 na mazurskich jeziorach można było spotkać 20 jachtów wyposażonych w specjalnie przygotowane na tę akcję hotspoty Wi-Fi. Flota Gazeta.pl_WiFi przemierzyła Mazury wzdłuż i wszerz, a wszędzie tam gdzie cumowała, można było skorzystać z bezpłatnego hotspota Wi-Fi. Dostęp do internetu (access point) był możliwy po pobraniu bezpłatnej aplikacji z portfolio Gazeta.pl (PPI – Pay per install).
Wyniki:
W sierpniu jachty Gazeta.pl odwiedziły ponad 20 portów, przystani, zatok na jeziorach. Dostęp do internetu uzyskało ponad 4 tys. osób oraz pobrano blisko 2 tys. aplikacji.
Komentarz:
– Gazeta.pl Codziennie – to claim, który towarzyszy marce Gazeta.pl od kilkunastu miesięcy. Szukaliśmy sposobu, aby w niekonwencjonalny sposób dotrzeć do użytkowników i towarzyszyć im podczas urlopu
Gazeta_WiFi to mix działań wizerunkowych z efektywnościowymi, nastawionymi na maksymalizację instalacji aplikacji mobilnych. Gazeta.pl udało się połączyć te pozornie skrajne dwa światy – mówi Jacek Dymkowski, mobile marketing manager w Gazeta.pl.
Komentarze:
Comments