Geotargetowana kampania formatu audio online na platformie muzycznej RMFON

GoMobi.pl

08-02-2021
Geotargetowana kampania formatu audio online na platformie muzycznej RMFON

Marketer/Klient:

Nestlé Polska

Agencja:

Universal McCann

Czas trwania kampanii (akcji):

25.11-23.12.2020

Wykorzystane media:

Radio online – RMFON.PL

Cel:

Promocja sklepiku Nestle przy ulicy Domaniewskiej 32 w Warszawie, który jest jedynym firmowym sklepem marki na mapie Warszawy. Poinformowanie o ofercie i promocjach świątecznych przed Bożym Narodzeniem. Kampania zawężona do Warszawy ze względu na lokalizację punktu.

https://www.nestle.pl/sklep-firmowy-nestle

Opis:

Marka przeprowadziła kampanię odsłonową z wykorzystaniem 30-sekundowego spotu audio na platformie muzycznej RMFON – na stacjach FM (RMF MAXXX i RMF FM) oraz kanałach tematycznych (ponad 100 różnych kanałów).

Emisja odbywała się na desktopach oraz urządzeniach mobilnych (przeglądarki, aplikacja).

Zostały wykorzystane formaty: pre-roll – emisja przed uruchomieniem streamu audio oraz mid-roll w bloku reklamowym na stacjach FM – RMF FM i RMF MAXXX.

Emisja zgodnie z celem kampanii była geotargetowana na Warszawę, odbywała się codziennie w godzinach 8:00-22:00. Dodatkowo zostało wykorzystane targetowanie demograficzne na wiek użytkowników 25-54. TOP 5 kanałów z największą liczbą emisji: RMF FM, RMF MAXXX, RMF CLASSIC, RMF w pracy, RMF Święta.

Za produkcję spotu odpowiada Studio RMF, które zajmuje się przygotowaniem kreacji audio do emisji w stacjach radiowych i internecie w Grupie RMF.

Wyniki:

Blisko 488 000 emisji, 186 333 unikalnych użytkowników wygenerowanego zasięgu, wysoki LTR (Listen Trough Ratio – procent pełnych odsłuchań spotu) na poziomie 93,3%.

Komentarz:

Mimo zawężonego targetowania udało się przeprowadzić efektywną kampanię lokalną, która zbudowała wysoki zasięg wykorzystując wciąż mało popularny na polskim rynku format audio online.

Od strony wydawcy kampanię zaplanował i zrealizował zespół RMF Digital.

 

Komentarze:

Comments

comments