Hortex wykorzystuje format Hashtag Challenge. Pierwsza polska kampania wyróżniona przez TikToka

Lena Wiercioch

15-02-2021
Hortex wykorzystuje format Hashtag Challenge. Pierwsza polska kampania wyróżniona przez TikToka

Marketer/Klient:

Hortex – napoje

Agencja:

ASAP&ASAP, Pure Play

Czas trwania akcji:

Lipiec 2020

Wykorzystane media:

TikTok

Cel:

Zwiększenie brand awareness w najmłodszym segmencie TG i zaangażowanie społeczności wokół produktu.

Opis:

Hashtag Challenge #zdecydujwduecie został zrealizowany na TikToku w ramach kampanii digitalowej napojów Hortex.

„Bardziej soczyste czy bardziej orzeźwiające?” W challenge’u odpowiedzi na to podchwytliwe pytanie należało udzielić w nietypowej formie. Poprzez zrobienie soczysto-orzeźwiającego duetu z Moniką Kociołek lub orzeźwiająco-soczystego z Sebastianem Kowalczykiem, twórcami współpracującymi z Hortex. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczyło w duecie powtórzyć ich układ do piosenki przewodniej wyzwania i użyć kampanijnego hasztagu. Nagrodami były iPhone’y XR.

Wyzwanie w wersji konkursowej promowano formatami reklamowymi – top view oraz brand premium (w którym wykorzystany został wizerunek głównych twórców). Dodatkowo, konkurs był wspierany publikacjami duetów przez grupę influencerów.

Wyniki:

W ciągu zaledwie sześciu dni w ramach akcji powstało ponad 2 500 filmów stworzonych przez użytkowników TikToka, które zostały obejrzane prawie 31 milionów razy i które wygenerowały prawie milion interakcji.

Warto docenić również to, że liczna grupa użytkowników w swoich duetach pokazywała produkt, mimo że nie był to warunek udziału w konkursie.

Kampania Hortex #zdecydujwduecie była pierwszą polską kampanią, która została wyróżniona przez TikTok na globalnej stronie w sekcji „Inspiracje”: https://www.tiktok.com/business/en/inspiration/121

Autor

Lena Wiercioch, client service director w ASAP&ASAP

 

Tagi:

Komentarze:

Comments

comments