Hortex wykorzystuje format Hashtag Challenge. Pierwsza polska kampania wyróżniona przez TikToka
Marketer/Klient:
Hortex – napoje
Agencja:
ASAP&ASAP, Pure Play
Czas trwania akcji:
Lipiec 2020
Wykorzystane media:
TikTok
Cel:
Zwiększenie brand awareness w najmłodszym segmencie TG i zaangażowanie społeczności wokół produktu.
Opis:
Hashtag Challenge #zdecydujwduecie został zrealizowany na TikToku w ramach kampanii digitalowej napojów Hortex.
„Bardziej soczyste czy bardziej orzeźwiające?” W challenge’u odpowiedzi na to podchwytliwe pytanie należało udzielić w nietypowej formie. Poprzez zrobienie soczysto-orzeźwiającego duetu z Moniką Kociołek lub orzeźwiająco-soczystego z Sebastianem Kowalczykiem, twórcami współpracującymi z Hortex. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczyło w duecie powtórzyć ich układ do piosenki przewodniej wyzwania i użyć kampanijnego hasztagu. Nagrodami były iPhone’y XR.
Wyzwanie w wersji konkursowej promowano formatami reklamowymi – top view oraz brand premium (w którym wykorzystany został wizerunek głównych twórców). Dodatkowo, konkurs był wspierany publikacjami duetów przez grupę influencerów.
Wyniki:
W ciągu zaledwie sześciu dni w ramach akcji powstało ponad 2 500 filmów stworzonych przez użytkowników TikToka, które zostały obejrzane prawie 31 milionów razy i które wygenerowały prawie milion interakcji.
Warto docenić również to, że liczna grupa użytkowników w swoich duetach pokazywała produkt, mimo że nie był to warunek udziału w konkursie.
Kampania Hortex #zdecydujwduecie była pierwszą polską kampanią, która została wyróżniona przez TikTok na globalnej stronie w sekcji „Inspiracje”: https://www.tiktok.com/business/en/inspiration/121
Autor
Lena Wiercioch, client service director w ASAP&ASAP
Komentarze:
Comments