ING uczy jak pomagać zdalnie, a jednocześnie, jak bankować online i mobile
Klient
ING Bank Śląski
Agencja
Brain i GONG
Planowanie mediów
MullenLowe Media Hub
Czas trwania kampanii
Kwiecień-maj 2020
Wykorzystane media
Wideo z influencerami, internet (digital i social media), radio.
Opis
W akcji #zdalnidopomocy ING zachęca do wspierania tych, którzy gorzej odnajdują się w internetowej rzeczywistości. Podpowiada jak nauczyć ich bankować online, zrobić zakupy w internecie czy zainstalować aplikację. Do udziału w akcji zachęcają Młodzi Zdalni, którzy świetnie radzą sobie w warunkach online i podpowiadają, jak nauczyć tych mniej zdalnych. Do kampanii byli zaproszeni:
– reZi (prowadzi kanał gamingowy);
– Naruciak (publikuje parodie filmów i programów);
– Poszukiwacz (komentuje najbardziej popularne filmiki w internecie);
– Aleksandra Żuraw (publikuje materiały o tematyce kobiecej);
– Katarzyna Gandor (prowadzi kanał naukowy);
– Sylwia Lipka (publikuje lifestylowe vblogi);
– Adrianna Skon (publikuje filmiki pogadanki i testuje produkty).
Uruchomiono także stronę internetową https://www.ing.pl/lp/zdalni-do-pomocy/, na której znalazł się poradnik bankowania online, filmy instruktażowe na temat bankowości mobilnej oraz strefa z podcastami.
Wyniki
– na YouTube spot obejrzało ponad 6 mln osób
– 96,1% pozytywnych reakcji
– w kwietniu i maju, w czasie akcji ilość interakcji na kanale ING Banku Śląskiego na YouTube wyniosła 20 600
– według YouTube Ads Leaderboard w kwietniu, czyli w pierwszym pełnym miesiącu trwania pandemii, była to najpopularniejsza reklama na YouTube
Komentarze:
Comments