Kampania magazynu "iAM" w serwisach WP.PL (iPad)

Łukasz Kłosowski

12-04-2013
Kampania magazynu "iAM" w serwisach WP.PL (iPad)

Pierwszy z serii case studies opisujący przebieg oraz efekty kampanii reklamowej na stronach Wirtualnej Polski. Serwisy WP.PL są od września 2011 roku liderem rankingu Megapanel PBI/Gemius mierzącego liczbę odsłon generowanych z urządzeń mobilnych.

Realizacja:

Dom mediowy Carat Polska, sieć reklamowa AdTotal

Czas emisji:

Wrzesień 2012

Cel:

– Promocja debiutującego na rynku e-wydań magazynu na iPada “iAM” wśród grupy docelowej.

– Użycie nowoczesnych środków przekazu w celu ukazania cech magazynu, m.in. jego nowoczesności.

Opis:

“iAM” to magazyn debiutujący na rynku e-wydań. Zmiany sposobu konsumpcji prasy, w tym zmniejszanie się wolumenów sprzedaży prasy drukowanej i wzrost zainteresowania prasą cyfrową, spowodowały, ze wydawca magazynu “iAM” firma Yellow Hat postanowiła zadebiutować na rynku prasy cyfrowej. Miesięcznik wydawany jest tylko na tablety i skierowany do nowoczesnych, odważnych i pewnych siebie kobiet. Reklama skierowana była do użytkowników WP.PL korzystających z iPadów. Emisja odbyła się na stronie głównej WP.PL i w serwisie kobieta.wp.pl. W kampanii reklamowej, realizowanej we wrześniu 2012 roku, wykorzystano double billboard kierujący do App Store, gdzie można było pobrać darmową wersję magazynu.

Efekty:

– CTR na poziomie 1,11 proc.

– Nowoczesny sposób dotarcia do grupy celowej “iAM” – kobiet nowoczesnych, otwartych na nowe technologie.

Pierwszy layout kampanii

 

Drugi layout kampanii


 

Komentarze:

Comments

comments