Kampania Rich Media na mini.wp.pl – TK Maxx. Pionierskie wykorzystanie slideshow bannera
Trzecie case study opisujące przebieg kampanii reklamowych na stronach Wirtualnej Polski. Kampania TK Maxx była jedną z pierwszych kampanii z wykorzystaniem mobilnych formatów Rich Mediowych w Polsce.
Klient:
TK Maxx
Realizacja:
AdTotal/Wirtualna Polska/dom mediowy MEC
Czas trwania:
ok. miesiąc (przełom września/października 2012)
Cel:
Poinformowanie użytkowników o ofercie TK Maxx, zachęcenie do odwiedzenia sklepów „stacjonarnych”.
Opis:
W kampanii wykorzystano kanał mobile, a w nim niestandardowy format Rich Mediowy – iOS slideshow banner. Pełen przekaz reklamowy pojawiał się po kliknięciu w banner. Zastosowany w akcji reklamowej format z powodzeniem zastępował landing page. Już z jego poziomu można było bowiem obejrzeć galerię zdjęć i materiał wideo (full screen), a także – z pomocą zamieszczonej tu mapy – odnaleźć najbliższy sklep. Slideshow banner jest wyjątkową, interaktywna formą angażująca użytkowników, interesującą z racji pionierskiego formatu i bogactwa treści, jakie można zaprezentować w jednej kreacji.
Z racji tego, że była to jedna z pierwszych kampanii Rich Media z wykorzystaniem formatu slideshow banner, TK Maxx zastrzegł sobie podawanie statystyk z tej akcji.
Baner
Galeria
Wideo
Komentarze:
Comments