„Najmłodszy headhunter na świecie” zebrał najlepszych specjalistów i nadal rekrutuje
Klient:
Fundacja K.I.D.S. – Klubu Innowatorów Dziecięcych Szpitali
Agencja:
Publicis
Czas trwania akcji:
2021 i nadal trwa.
Wykorzystane media:
Cel:
Szpitale dziecięce są zacofane. Fundacja K.I.D.S. dąży do ich modernizacji, ale potrzebuje wiedzy największych ekspertów w Polsce. Ale jak ich zrekrutować i to za darmo? Dzięki pomocy wyjątkowych headhunterów – dzieci, które doświadczyły, czym są polskie szpitale i które postanowiły zrekrutować ekspertów spersonalizowanymi filmami na LinkedIn.
Opis:
Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali to wyjątkowa fundacja, która wprowadza do szpitali dziecięcych innowacyjne rozwiązania i najnowsze technologie. Ponieważ szpitali nie stać na usprawnienia, które nie są w koszyku świadczeń medycznych pokrywanych przez NFZ, jedyna szansa, żeby unowocześnić obsługę w szpitalach, to zdobyć know-how za darmo w ramach wolontariatu kompetencyjnego.
Akacja „Najmłodszy Headhunter na świecie” szukała specjalistów na LinkedIn. Seria zaproszeń w postaci nagrań wideo była kierowana do konkretnych specjalistów. Każdy z nich wytypowany przez młodych rekruterów dowiedział się z filmu, czym zajmuje się fundacja i jak jego unikalne kompetencje mogą ją wesprzeć. Po przeprowadzonej rekrutacji eksperci, którzy zadeklarowali swoją pomoc, byli wdrożeni w aktualne działania fundacji i rozpoczęli działalność wolontariusza-eksperta K.I.D.S.
Wyniki:
Zrekrutowano prawdziwe autorytety w swoich branżach m.in. Annę Streżyńską, Rafała Brzoskę, Jarosława Kuźniara, Ingę Songin. Razem 103 specjalistów, którzy zadeklarowali w sumie ponad 4600 godzin swojego czasu, o równowartości prawie 3 mln złotych.
Rekrutacja przebiegała za darmo, a eksperci w ramach wynagrodzenia otrzymali… słodycze. Do akcji przyłączają się ciągle nowi eksperci.
Komentarze:
Comments