Nowatorskie wykorzystanie digital out of home z mobile

GoMobi.pl

29-01-2019
Nowatorskie wykorzystanie digital out of home z mobile

Klient:

Austriacka Informacja Turystyczna

Agencja:

Selectivv i Screen Network

Czas trwania kampanii:

Kampania trwała od 1 do 30 września 2018 roku i obejmowała 35 ekranów DOOH (digital out of home) w 10 miastach.

Wykorzystane media:

Reklama zewnętrzna, reklama mobilna.

Cel:

Wybór Austrii jako miejsca zimowego wypoczynku.

Opis:

To jedna z pierwszych w Polsce kampanii łącząca reklamę mobilną z reklamą zewnętrzną. Na cyfrowych ekranach DOOH były emitowane 10-sekundowe spoty. Piesi, którzy w ciągu dnia znajdowali się w zasięgu ekranu – a tym samym mieli szansę obejrzeć krótki film reklamowy – zobaczyli go następnie w formie rozszerzonej na ekranach swoich smartfonów (kreacje Rich Media). Po kliknięciu w reklamę jej odbiorca był kierowany na stronę z oficjalnym przewodnikiem turystycznym po Austrii.

Informacje o użytkownikach telefonów komórkowych będących w zasięgu wybranych ekranów outdoorowych w momencie wyświetlenia reklamy były zbierane za pomocą usługi Geotrapping. Równocześnie do tej grupy użytkowników realizowana była kampania na ich urządzenia mobilne, bez znaczenia na lokalizację w jakiej w danym momencie się znajdowali. W ramach remarketingu na smartfonach i tabletach użytkownicy mieli możliwość zapoznania się z promowaną ofertą w dogodnym dla nich miejscu: w pracy, w domu czy w innym miejscu w wolnym czasie.

Geotrapping – autorska usługa Selectivv pozwala na wyodrębnienie grupy użytkowników smartfonów i tabletów na podstawie ich położenia w przestrzeni oraz czasie. Umożliwia zebranie danych i analizę użytkowników przebywających w danym czasie w określonym miejscu. Jednocześnie pozwala na targetowanie reklamy na bazie położenia użytkownika danego urządzenia w przeszłości.

Wyniki:

Dane dla Warszawy. W ciągu miesiąca, w okresie, w jakim realizowana była kampania, udało się dotrzeć do 300 tys. użytkowników, którzy znaleźli się w zasięgu nośników DOOH.

 

 

 

Komentarze:

Comments

comments