Warka piwną marką nr 1 w gamingu
Klient
Warka (Grupa Żywiec)
Agencja
Gameset
Cel
Celem kampanii było zainteresowanie Warką osób w wieku 18–24 lata oraz stanie się piwną marką nr 1 w gamingu.
Opis
Projekt Warka Planet of Gamers to ukłon w stronę miłośników cyfrowej rozrywki, a także odpowiedź na rosnący trend jakim niewątpliwie jest gaming. Warka była pierwszą marką piwa, która śmiało wkroczyła na nowe obszary związane ze środowiskiem graczy.
Szacuje się, że w Polsce dorosłych gamerów może być nawet 14 milionów, a marketing związany ze światem gier i esportu wciąż pozostaje niszową aktywnością. Warka postanowiła to zmienić i dotrzeć w ten sposób do grupy młodych dorosłych, dla których rozgrywki cyfrowe stają się ważniejsze od wydarzeń sportowych. W ten sposób powstał pomysł unikalnej platformy Warka Planet of Gamers, której inauguracja miała miejsce w dniach 9-11 kwietnia 2021.
Planet of Gamers to platforma dedykowana graczom, a do Planet of Gamers Club zaproszonych zostało ośmiu twórców: Luure, Piranhasawa, Kromka, Gluhammer, Kuben, Fangotten, Człowiek Warga i Pago. Uczestnicy zmierzyli się nie w jednej, lecz aż w czterech grach.
Wykorzystane media
Strona planetofgamers.pl, kanał Planet of Gamers na YouTube, wydarzenie na Facebooku, kanały uczestników turnieju oraz YouTubie i Twitch.
Wyniki
Stream turnieju na żywo wygenerował łącznie 554 400 wyświetleń, czyli 5‑krotnie przekroczył zakładany cel. Materiały publikowane przez twórców w ich własnych kanałach wygenerowały łącznie 7 047 000 impresji.
Komentarze:
Comments