Yanosik nagradza za poprawną jazdę
Klient:
Yanosik
Agencja:
Creandi
Czas trwania kampanii (akcji):
20-31 sierpnia 2015
Wykorzystane media:
Aplikacja Yanosik
Cel:
Akcja miała na celu wyrabianie w kierowcach korzystających z aplikacji Yanosik nawyków bezpiecznej jazdy oraz przestrzegania bezpieczeństwa na drodze.
Akcja miała także cele edukacyjne informując o powstającej sieci OPP (Odcinkowe Pomiary Prędkości).
Opis:
Zadaniem kierowców było trzykrotne poprawne przejechanie przez wyznaczone Odcinkowe Pomiary Prędkości (zdjęcie powyżej), których w momencie trwania kampanii jeszcze nie było, ale które miały powstać w 2015 roku. Każdego dnia dany kierowca miał raz poprawnie przejechać ten odcinek. Kiedy trzeciego dnia wykonał zadanie poprawnie, w aplikacji pojawiła się formularz konkursowy. Po wypełnieniu go otrzymywał szansę wygrania darmowego biletu do kina.
Wyniki:
– 750 042 odsłony
– 20 088 kliki
– pula 100 podwójnych biletów do kina o wartości 4,8 tys. zł rozeszła się już trzeciego dnia trwania kampanii
Zastosowana formuła nagradzania za poprawną jazdę zamiast karania za wykroczenia drogowe od czasu zakończenia kampanii została wprowadzona w Yanosiku na stałe przyciągając kolejnych reklamodawców.
Komentarze:
Comments