Platforma DMSales – kompleksowe narzędzie do pracy marketera i handlowca

Platforma DMSales – kompleksowe narzędzie do pracy marketera i handlowca

Jak połączyć świat marketingu i sprzedaży? 

Pozytywne doświadczenia klienta z firmą mają największy wpływ na wyrażane przez niego opinie. Jak zadbać o prawidłowy proces sprzedażowy? Czym zaskoczyć swoich odbiorców? Wyróżnij się niebanalnym przepisem na nawiązanie relacji biznesowej z klientem i zdobądź przewagę konkurencyjną. Wybierz metody współpracy, które pozwolą Ci w szybki i skuteczny sposób wykreować wartości dodane dla firmy. Zdaniem ekspertów, budując warunki sprzyjające pozytywnym doświadczeniom klienta, należy wziąć pod uwagę cały proces zakupowy. Proces, rozpoczynający się od pozyskania kontaktu, nawiązania relacji biznesowej z klientem, aż do finalizacji decyzji zakupowej i obsługi posprzedażowej. Dlatego niezwykle istotna jest współpraca działu marketingu z działem sprzedaży. Przekonaj się, jak ona wygląda w systemie, który jest liderem automatyzacji sprzedaży i marketingu. 

Współpraca tak, ale z głową!

Prospecting, gdyż to od niego należy rozpocząć pełny schemat działań, jest procesem długotrwałym, wymagającym odpowiedniego przygotowania, umiejętności, a w szczególności odpowiednich narzędzi, które znacznie usprawnią realizację ścieżki zakupowej. Innowacyjność nowych technologii pozwala na identyfikowanie zachowań użytkowników, którzy znajdują się na Twojej stronie internetowej. Dzięki temu i przy pomocy sztucznej inteligencji możesz od ręki zrealizować spersonalizowaną kampanie marketingową, następnie dokonać analizy przeprowadzonych działań. Posiadanie rozbudowanego systemu CRM do zarządzania bazą klientów wynika z potrzeby usystematyzowania kontaktu z klientem oraz rozwoju współpracy działów sprzedaży i marketingu. Autorem narzędzia, które oferuje tak wiele możliwości i prostą ścieżkę dotarcia do oczekiwanych leadów sprzedażowych jest DMSales https://dmsales.com/

Przykuj uwagę klienta zanim zrobi to konkurencja! 

Zacznij od weryfikacji zachowania użytkowników odwiedzających Twoją stronę internetową przy pomocy algorytmów i sztucznej inteligencji. Bądź szybki, wyjdź do klienta z konkretną propozycją oferty, być może kolejny raz już się nie pojawi. Wdrożenie skryptu analitycznego zajmie zaledwie 3 minuty. Dzięki niemu zyskasz szczegółowe informacje o odwiedzających stronę m.in. imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres e-mail i numer telefonu, a także źródło i stronę, jaką przeglądała dana osoba. Działania DMSales są zgodne z obowiązującymi przepisami RODO, a uzyskaliśmy już niemałą liczbę 8 000 000 rekordów. 

Jeśli pojęcie Social Sellingu nie jest Ci obce i swobodnie poruszasz się po LinkedIn, to na pewno Twoją uwagę zwróci kolejna metoda pozyskiwania leadów – zastosowanie wtyczki LeadIn. Dzięki niej możesz w prosty sposób wyszukiwać kontakty uwzględniając m.in. konkretną branżę, firmę lub stanowisko i eksportować np. adresy mailowe na swoje konto na platformie DMSales. 

Wyobrażenia o potencjalnym kliencie pozwalają stworzyć obraz tzw. Buyer Persony. Jest to niezbędne do przygotowania spersonalizowanej komunikacji marketingowej i składa się z 2 etapów. Pierwszym z nich jest pozyskiwanie informacji na temat docelowych klientów na podstawie wyłącznie analizy danych, dzięki czemu zyskasz wiedzę o potrzebach klienta w stosunku do przedstawionej przez Ciebie oferty. W tym celu wykorzystaj wspomniany wcześniej skrypt identyfikacyjny. Drugi etap to burza mózgów w dziale marketingu i sprzedaży oraz planowanie strategii komunikacji wychodzącej do klienta, a finalnie przygotowanie przez handlowca prezentacji oferty sprzedażowej. Możliwość filtrowania użytkowników zainteresowanych Twoją ofertą pozwala na określenie grupy docelowej na podstawie danych demograficznych, geolokalizacji, czy słów kluczowych opisujących zainteresowania lub status np. osoby zamożne. 

Realizuj kampanie marketingowe!

Dokonując integracji strony internetowej z platformą DMSales możesz tworzyć własne projekty kreacji mailowych oraz realizować kampanie SMS i docierać z komunikacją zarówno do nowych, jak i obecnych użytkowników. 

Skróć proces sprzedaży!

Wykorzystaj Lead Score i obniż koszty swoich działań. Zmierz stopień zaangażowania i zainteresowania klienta w określoną kreacją marketingową, a następnie wydziel grupy, jakie rekomenduje Lead Score: Hot, Warm, Cold, Neutral. Zwiększ statystyki otwarć oraz kliknięć kampanii e-mail.

Zdalna komunikacja w firmie!

Innowacyjność platformy DMSales polega na tym, że korzystając z jednego narzędzia działy marketingu i sprzedaży mogą wspólnie pracować nad projektami prospectingowymi i sprzedażowymi! System CRM pozwala na przypisywanie statusów do danego klienta, czy dodawanie notatek. Funkcja ta ma ogromny wpływ na efektywność wykonywanych zadań i jakość komunikacji wewnątrz zespołu, a w szczególności usprawnia proces pozyskiwania informacji. Obejrzyj wideo, jak wdrożyć pracę zespołową w Twojej firmie.

Wykonuj połączenia z poziomu platformy!

Dodatkową funkcją jest możliwość dzwonienia do posiadanych kontaktów z poziomu platformy za pomocą LiveCall. Jeśli zaprosisz do projektu uczestnika – będzie miał on wgląd do historii połączeń LiveCall oraz możliwość sprawdzenia avatara autora, utworzonego na podstawie inicjałów lub adresu e-mail. 

Zanim nawiążesz ścisłą współpracę – sprawdź kondycję finansową kontrahenta!

Identyfikacja tożsamości klienta, bądź partnera biznesowego to kluczowy element w budowaniu długotrwałej relacji biznesowej. Nieuczciwi i niewiarygodni kontrahenci, przedsiębiorstwa chylące się ku upadłości z niebywale wysokim poziomem zadłużenia, brak wypłacalności – to tylko kilka z szerokiej skali przyczyn, które powodują brak stabilności w dalszej perspektywie rozwoju branży, czy spadek zaufania do potencjalnego klienta. Z udziałem doświadczonych ekspertów DMSales zaprojektowaliśmy unikatowy system Refer Score, który jest cennym źródłem informacji o kontrahentach. Nie tylko weryfikuje moralność płatniczą, ale bada również jego potencjał co do rozwoju dalszej współpracy.

Zwiększ efektywność pracy dzięki integracjom z DMSales!

Zwiększ efektywność swojej pracy i skorzystaj z możliwości integracji systemu DMSales z narzędziem, które znane jest wszystkim marketerom i specjalistom ds. sprzedaży. Zapier, gdyż to właśnie o nim mowa, umożliwia integrację z ponad 3000 aplikacji i systemów. Skorzystaj z gotowych już szablonów integracji dla 15 aplikacji m.in. Woodpecker, LiveSpace, Slack, Intercom – znajdziesz je w App Markecie.

Niezależnie od tego, ile lat doświadczenia posiadasz w pracy w dziale marketingu, czy sprzedaży – mam nadzieję, że powyższy artykuł zainspirował Cię do wdrożenia kilku zmian we współpracy z zespołem. Pracując na stanowisku marketera, platforma DMSales posłuży Ci jako narzędzie niezbędne do realizacji kampanii prospectingowych. Możliwość integracji kampanii np. z Facebook’a, Google’a i LinkedIn’a z kontem na platformie pozwala na dostarczanie leadów sprzedażowych działowi handlowemu do wskazanego projektu. Zadaniem specjalistów ds. sprzedaży jest kontynuowanie procesu zakupowego na platformie DMSales poprzez dbałość o właściwą komunikację z klientem, w tym realizację połączeń telefonicznych, kampanii e-mail i SMS, a także przydzielanie statusów i notatek do kontaktów. Warunki, jakie zostały stworzone do pracy zespołowej gwarantują prowadzenie kompleksowych działań marketingowo – sprzedażowych przy zastosowaniu tylko jednego narzędzia – DMSales. Przetestuj rekomendowane funkcje, wykorzystaj potencjał platformy i zautomatyzuj swoje działania, a wzajemna i dobrze prosperująca komunikacja będzie sprzyjała osiąganiu coraz lepszych wyników. 

Jeśli chcesz uzyskać więcej szczegółowych informacji w kontekście współpracy biznesowej i pozyskiwania kontaktów – zachęcam do odwiedzenia bloga DMSales. 

Autor

Karolina Walkiewicz, Community Manager DMSales

 

Tagi:

Komentarze:

Comments

comments