Reklama na Allegro – dowiedz się, jakie masz możliwości

Reklama na Allegro – dowiedz się, jakie masz możliwości

Głównym zadaniem reklamy jest dotarcie z ofertą do potencjalnego klienta. Obecnie korzysta on coraz częściej z e-zakupów, a popularnością niezmiennie cieszy się najpopularniejszy i największy serwis aukcyjny i sprzedażowy. To okazja, by kupić coś taniej, by mieć dostęp do niemalże nieograniczonej oferty oraz by szybko porównać produkty i usługi. Allegro dynamicznie się rozwija i proponuje klientom bardzo ciekawe rozwiązania, które idealnie wpisują się w potrzeby, styl życia oraz sposób robienia zakupów. To rynek, na  którym warto się pokazać.

1. Zaistnieć na Allegro

2. Jakie formy mają reklamy na Allegro?

3. Ile to kosztuje?

Zaistnieć na Allegro

Codziennie z Allegro korzysta kilkaset tysięcy użytkowników. To skala nieporównywalna z żadnym innym serwisem sprzedażowym w Polsce. Warto więc wykorzystać ten potencjał, by dotrzeć do klientów ze swoją ofertą. Inwestycja w reklamę na Allegro jest bardzo dobry krokiem, szczególnie że cały proces jest intuicyjny i bez problemu można również otrzymać niezbędne wsparcie.

Płatna reklama Allegro bazuje na specjalnym systemie, który jest dostępny w serwisie. To bardzo proste narzędzie, które może dać naprawdę spektakularne efekty. By zrozumieć, na czym polega Allegro Ads, trzeba przyjrzeć się temu, w jaki sposób użytkownicy korzystają ze strony. Przede wszystkim szukają konkretnego produktu przez wyszukiwarkę. Poza tym mogą również przeglądać drzewka kategorii i w ten sposób docierać, do tych rzeczy, które ich interesują, oczywiście dostosowując opcje wyszukiwania do swoich kryteriów. Do tych osób można właśnie zaadresować różnego rodzaje reklamy. Konkretna, która się wyświetli w pierwszej kategorii, jest oczywiście zależna od wyników wewnętrznej aukcji. Najlepsze miejsca reklamowe, a tym samym wyświetlenia mają oferty o najlepszym stosunku jakości, CPC oraz CTR.

Jakie formy mają reklamy na Allegro?

Potencjonalnego odbiorcy nie interesuje przecież, jaki rodzaj reklamy akurat mu się wyświetla na Allegro, ale może ona być tym czynnikiem, który zachęci do zapoznania się z ofertą lub też konkretnego zakupu. By tak się stało, specjaliści bardzo precyzyjnie dobierają narzędzia. Klasyczne Allegro Ads polega na wyświetleniu wyróżnionych ofert na górze wyników w wyszukiwarce. Dzięki temu użytkownik będzie je widział w pierwszej kolejności. Poza tym często korzysta się również z Ads 4 Brands. To opcja dla marek, które korzystają z usług dystrybutorów. Tym samym firmy podbijają sprzedaż swoich produktów u różnych sprzedawców poprzez korzystanie z jednego konta reklamowego. Ads link to reklamy, które kierują nas do stron zewnętrznych. Najczęściej są wykorzystywane przez sprzedawców nieruchomości i pojazdów. Rozwiązaniami przeznaczonym dla sprzedawców, którzy chcą wprowadzić nowe produkty albo zwiększyć rozpoznawalność marki, jest reklama graficzna. To atrakcyjne banery, które są wyświetlane nad wynikami wyszukiwania. Ostatnim rodzajem jest Ads Network. To sieć reklamowa Allegro, która daje możliwość wyświetlenia reklam także poza serwisem. Najczęściej tego typu promocja pojawia się na w wyszukiwarce Google albo na Facebooku.

Ile to kosztuje?

Do celowości reklam na Allegro nie trzeba nikogo przekonywać, bo sama ilość użytkowników już sprawia, że mamy bardzo duże możliwości związane z promocją usług, produktów, sklepów. Jeśli chcesz sprawdzić, jak trafić do potencjalnych odbiorców, dowiedz się, co to target na Harbingers.io. Sama reklama na Allegro jest rozliczana wyłącznie za kliknięcie. Znaczy to tyle, że nie płaci się za wyświetlanie grafiki czy oferty, a jedynie za pewnego rodzaju interakcję klienta. A przecież zazwyczaj wystarczy, że zostaniemy zauważeni i zapamiętani. Reklama na Allegro ma jeszcze jedną wartość dodaną. Pozwala budować i ugruntować pozytywny wizerunek marki.

 

Komentarze:

Comments

comments