10 tys. osób aktywowało MyWallet

Łukasz Kłosowski

26-03-2013
10 tys. osób aktywowało MyWallet

Wirtualna portmonetka T-Mobile przekroczyła 10 tys. rejestracji. T-Mobile rozmawia z kolejnymi bankami w sprawie rozszerzenia usługi.

Usługa została komercyjnie wdrożona pod koniec października 2012 roku. Jeszcze dwa tygodnie temu było zarejestrowanych osób było 5 tys. Dziś jest ich dwa razy więcej.

Z usługi mogą korzystać klienci sieci T-Mobile, którzy posiadają jeden z 8 certyfikowanych modeli telefonów wyposażonych w technologię NFC, oraz odpowiednią kartę SIM. Obecnie klienci mogą instalować w swoich telefonach karty debetowe lub kredytowe czterech banków: Raiffeisen Polbank, mBank, Getin i Noble.

– Obecne wyniki sprzedaży MyWallet są bardzo dobre, ale liczmy nie tylko na podtrzymanie tego trendu, a nawet na przyspieszenie. Chcemy to uzyskać z jednej strony poprzez budowanie wśród klientów znajomości usługi, a z drugiej poprzez rozszerzanie portfolio partnerów z sektora finansowego jak i pozyskanie partnerów z innych sektorów oraz wprowadzanie nowych usług w ramach MyWallet – skomentował Grzegorz Bors, członek zarządu, dyrektor rynku prywatnego w PTC.

W przeprowadzonym przez PTC badaniu 87 proc. respondentów zadeklarowało, że słyszało o usługach płatności zbliżeniowych telefonem. Ponad połowa właściwie wskazała nazwę usługi MyWallet i oferującego ją operatora.

T-Mobile podaje, że prowadzi w tej chwili rozmowy z kilkoma bankami nt. umieszczenia oferowanych przez nich kart debetowych i kredytowych w MyWallet. Jednocześnie trwają prace nad zaoferowaniem w ramach MyWallet usług poza finansowych.

Komentarze:

Comments

comments