300 tys. zamiast 200 tys. użytkowników bankowości mobilnej mBanku

Łukasz Kłosowski

13-02-2012
300 tys. zamiast 200 tys. użytkowników bankowości mobilnej mBanku

300 tys. osób korzysta z dostępnych rozwiązań bankowości mobilnej mBanku, w tym lekkiej wersji serwisu transakcyjnego, aplikacji na iPhone’a i iPada oraz aplikacji na urządzenia wyposażone w system Android.

Wprowadzając serwis transakcyjny dla urządzeń mobilnych mBank lajt w czerwcu ub.r. (pisaliśmy o tym w tym miejscu) bank planował, że do końca roku z konta w komórce korzystać będzie 200 tys. użytkowników. Plany te zostały jednak przekroczone. Z wprowadzonych narzędzi korzysta obecnie ok. 300 tys. użytkowników.

We wrześniu odbyła się premiera aplikacji mobilnych dla użytkowników iPhone’ów i iPadów. Z kolei w grudniu bank udostępnił aplikację przygotowaną z myślą o systemie Android. Dzięki lekkim stronom oraz aplikacjom możliwe jest wykonywanie najpopularniejszych operacji bankowych.

– Pod względem liczby osób korzystających z bankowości mobilnej, uważamy się za lidera wśród polskich banków – mówi Paweł Kucharski, dyrektor banku ds. marketingu i rozwoju biznesu bankowości detalicznej, reprezentujący mBank.

– Według badania Internet Banking Monitor, co piąty klient mBanku loguje się na swój rachunek codziennie. Są to więc najaktywniejsi użytkownicy bankowości elektronicznej na rynku. Dlatego nie mieliśmy wątpliwości, że ta tendencja potwierdzi się także w przypadku bankowości mobilnej. Obecnie za pośrednictwem komórki klienci mBanku logują się do konta średnio cztery razy w miesiącu – dodaje Kucharski.

Komentarze:

Comments

comments