37 proc. osób więcej w Play. Wyniki za 2011 rok

Łukasz Kłosowski

28-02-2012
37 proc. osób więcej w Play. Wyniki za 2011 rok

Na koniec 2011 roku z usług Play korzystało 7 076 000 klientów, oznacza to ponad 37 proc. wzrost w porównaniu z rokiem 2010.

44 proc. to klienci usług abonamentowych, a 56 proc. usług przedpłaconych. Daje to Play 14 proc. udziału w polskim rynku usług telekomunikacyjnych.

Przychody spółki w 2011 wzrosły o ponad 33 proc. do poziomu 2,672 mld złotych. EBITDA wyniosła 873,9 mln złotych, co oznacza wzrost o 108 proc. w stosunku do roku 2010.

Play jest liderem rynku mobilnego internetu w Polsce z ponad milionem klientów. W stosunku do roku 2010 liczba użytkowników wzrosła o 42 proc.

Od 3 lat Play jest najchętniej wybieranym operatorem wśród klientów przenoszących numer do innej sieci z 70 proc. udziałem w MNP.

W marcu 2012 minie 5 lat od komercyjnego startu Play w Polsce.

Komentarze:

Comments

comments