5 najciekawszych wystąpień na Infoshare według GoMobi.pl

5 najciekawszych wystąpień na Infoshare według GoMobi.pl

1. Paweł Tkaczyk (zdjęcie powyżej) – sprzedał nam łóżko wodne, przy okazji pokazał kilka cennych rad, jak budować dobry sales-pitch. Po jego wystąpieniu ilość zapytań na OLX i Allegro o łóżka wodne wzrosła 5-krotnie. Ale kluczem było pokazanie kilku zasad dobrego sales-pitcha:

a. Zakotwiczyć problem istotny dla wszystkich „ile dalibyście za godzinę extra czasu dziennie”?

b. Pokazać wartość przedmiotu – godzina czasu jest warta 100 zł dziennie, przez dwa lata płacąc tylko w dni robocze daje to sumę 48.000 złotych.

c. Pokazać szereg analogii – powołując się na dane naukowe, statystki, odwołując się do wiedzy powszechnej.

d. Wreszcie powołując się na celebrytów i społeczne dowody słuszności…

e. Spowodować emocje, więcej emocji.

f. I wreszcie zestawić ile to może być warte, a ile kosztuje produkt. 48.000 (koszt oszczędzonego czasu) >5.000 (koszt łóżka).

2. Bartosz Majewski – przypomniał by bazować na danych i czytać książki. Podzielił ludzi na tych, którzy są świadomi tego, co się dzieje w internecie oraz tych, którzy muszą oglądać reklamy, korzystając z produktów bezpłatnych. Podkreślił, że dziś klient jest znacznie bardziej świadomy, niż kiedyś. Przywołał lekcje z iTaxi, gdzie w 5 miesięcy udało się podnieść sprzedaż o 47%, zwalniając jednocześnie cały dział sprzedaży. Pokazał jak bardzo zastępowalni są ludzie – gdy McDonalds ogłosił szerokie stosowanie ekranów do zamawiania, akcje koncernu zanotowały najwyższy wynik w historii.

3. Tomasz Woźniak – powiedział, że CDO (chief data officer) jest nowym CEO. Dziś wydatki na digitalizacje, choć wiele ona może oznaczać, są kluczowe, a mobile stanowi 90% wydatków marketingowych. Pytał też, jak pracować z klientem, którego Brief wygląda skromnie i często to „Uber dla bookingu, ale trochę jak booking dla Ubera”.

4. Tomasz Manikowski – miał naprawdę dużo slajdów. Ale powiedział jasno – emocje sprzedają. Ale też przestrzegał, że akcja promocyjna słabo powiązana z marką danego produktu, może być zapamiętana, ale nie przysłużyć się wcale promocji produktu. Ludzie zapamiętają emocje, ale muszą też umieć powiązać je z marką (link do prezentacji).

5. Michał Sadowski – startupowcy, z którymi rozmawiałem na imprezie mieli podzielone opinie. Niektórzy mówili, że świetne wystąpienie, bo może pomóc uniknąć im błędów w prowadzeniu biznesu. Ci, którzy prowadzą biznes dłużej, mieli za złe Michałowi, że nie powiedział im o tym wcześniej! Michał także dosłał nam swoją prezentacje, która jest dostępna tutaj:

Wyróżnienia GoMobi.pl:

1. Piotr Konieczny z Niebezpiecznika – za świetną sesję Q&A, którą chcielibyśmy, by trwała jeszcze godzinę.

2. Kamil Kozieł z Prezart, który udowodnił, że jest godny swojego tytułu, czyli jak uczyć innych dobrych wystąpień i jak można przez wystąpienia zmieniać zachowania.

3. Michał Solarz – CFO SALESmanago. To było tak złe wystąpienie, że zarząd firmy musiał wydać specjalne oświadczenie w tej sprawie – które zostało udostępnione kilkaset razy (link).

Jako GoMobi.pl nie możemy oprzeć się od oceniania również aplikacji Infoshare. Dobrą funkcją jest zaznaczanie ulubionych wydarzeń w agendzie. Powiadomienia przychodziły, gdy zbliżała się godzina wystąpienia zaznaczonego jako ulubione. Poza tym pojawiło się kilka ogólnych powiadomień. Można było oceniać wystąpienia, ale funkcja ta nie była promowana. Na mapce oznaczono też kilka najważniejszych miejsc dla wydarzenia. Aplikacji Infoshare, jak na profil konferencji i skalę wydarzenia dajemy 3/5 gwiazdek.

Sama strona Infoshare działa na urządzeniach mobilnych, choć niewątpliwie, ze względu na mnogość ścieżek, była dość niewygodna do korzystania.

Po ostatniej edycji Infoshare ciągle zasługuje na miano jednej z najlepszych konferencji branżowych Nowych Technologii w Polsce. Także, do zobaczenia za rok!

 

Tagi:

Komentarze:

Comments

comments