Adello Polska w strukturach adQuota

Łukasz Kłosowski

25-08-2014
Adello Polska w strukturach adQuota

Sieć reklamy mobilnej adQuota przejęła spółkę joint venture Adello Polska. Nowy podmiot działać będzie pod marką adQuota Poland.

Szwajcarska grupa Adello podjęła decyzję o wycofaniu się z rynku polskiego, koncentrując się na międzynarodowym rozwoju oferty RTB. Dotychczasowi partnerzy Adello Polska: firma Looksoft i Rafał Staszkiewicz, zdecydowali się podjąć współpracę z adQuota Poland jako udziałowcy mniejszościowi. Rafał Staszkiewicz obejmie ponadto stanowisko country managera, a Looksoft zostanie partnerem strategicznym nowo powstałej spółki.

– Połączenie potencjału dwóch podmiotów umacnia naszą pozycję na rynku reklamy mobilnej w Polsce. To również okazja, by pozyskać dla naszej firmy jednego z najlepszych country managerów w branży. Rafał jest nie tylko ekspertem w zakresie marketingu mobilnego, to także niezwykle doświadczony specjalista w obszarze reklamy mobilnej i RTB – mówi CEO adQuota Group, Michael Buch Sandager.

Nowa spółka wykonała już pierwszy krok finalizując umowę, co pozwoli na rozwój oferty mobilnej powierzchni reklamowej.

Komentarze:

Comments

comments