AdQuota sprzeda powierzchnie reklamowe na stronach mobilnych i w aplikacjach Mediów Regionalnych

Łukasz Kłosowski

09-01-2013
AdQuota sprzeda powierzchnie reklamowe na stronach mobilnych i w aplikacjach Mediów Regionalnych

Umowę między Mediami Regionalnymi, a siecią reklamy mobilnej AdQuota obejmuje wspólne pozyskiwanie reklamodawców, tworzenie zaawansowanych kreacji mobilnych oraz raportowanie wyników kampanii.

– Nasza firma odnotowuje dobry wzrost na naszych rodzimych rynkach, ale polski rynek postrzegamy jako strategicznie istotne centrum przyszłej ekspansji w nowym regionie – mówi Michael Buch Sandager, CEO AdQuota.

Media Regionalne posiadają 12 stron mobilnych dedykowanych dla portali regionalnych (powiązane brandami z dziennikami regionalnymi), 20 odpowiedników serwisów MM Moje Miasto, które współpracują z portalami. Wszystkie adresy rozpoczynają się od m., czyli na przykład. www.m.pomorska.pl lub www.m.mmopole.pl. Dodatkowo obsługuje po 12 aplikacji dedykowanych środowisku iOS oraz Androidem.

AdQuota została założona w 2010 roku. Główna siedziba mieści się w Kopenhadze. Firma oprócz Danii działa w Szwecji, Norwegii, Finlandii, krajach Bałtyckich i w Polsce. Zajmuje się produkcją Banner Ads, Rich Media Ads, Mobile Landingpages, Coupon Campaigns oraz Mobile Applications.

 

Komentarze:

Comments

comments