Adv.pl zmieniło się w Lemon Sky

Łukasz Kłosowski

18-10-2011
Adv.pl zmieniło się w Lemon Sky

W ramach rebrandingu zmieniła się nie tylko nazwa agencji oraz logo, ale również podejście strategiczne agencji w stosunku do komunikacji brandów on-line.

– Jak mówi nowe hasło przewodnie “Inspiring Big Ideas” – chcemy inspirować naszych klientów do wielkich pomysłów i niestandardowych działań, a odważne decyzje zaczynamy od siebie – czytamy w komunikacie.

Zmiany w Adv.pl zaczęły się już kilka miesięcy temu – rozwinięto departament strategii i zainwestowano w nowe technologie. Agencja podaje, że zmiany zachodziły w firmie w ciągu 2-3 lat.

– Rebranding jest symbolem kontynuacji obranej drogi. Jesteśmy przekonani, że wdrażane przez nas zmiany nie tylko wprowadzą nową, jeszcze lepszą jakość usług, ale przede wszystkim pokażą, że Lemon Sky wyznacza kierunek rozwoju strategii, kreacji i technologii w komunikacji cyfrowej – podaje Adv.pl.

Nowa nazwa agencji i pełny rebranding zostaną wdrożone do końca tego roku.

Komentarze:

Comments

comments