AFA Media z kontraktem na obsługę chińskiego koncernu LiuGong

GoMobi.pl

07-12-2020
AFA Media z kontraktem na obsługę chińskiego koncernu LiuGong

LiuGong jest jednym z największych producentów sprzętu budowlanego na świecie. W 2016 roku miał 1 miliard dolarów przychodów ze sprzedaży, sprzedając ponad 23 406 jednostek.

Firma jest liderem w projektowaniu i produkcji ładowarek kołowych. LiuGong ma w sumie 20 zakładów produkcyjnych na całym świecie. Zatrudnia około 8 tys. osób, w tym prawie tysiąc inżynierów pracujących w pięciu światowej klasy ośrodkach badawczo-rozwojowych. W 2016 roku koncern zainwestował ponad 42 mln dolarów we własny program badawczo-rozwojowy.

LiuGong obsługuje własne globalne linie produktowe, dzięki szybko rozwijającej się sieci blisko 300 dealerów na sześciu kontynentach w ponad 100 krajach. Biura regionalne znajdują się obecnie w Afryce, Brazylii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Holandii, Indiach, Polsce, Singapurze, Rosji, Hong Kongu i USA.

AFA Media to agencja marketingu innowacyjnego, realizująca kampanie z obszaru mobile, digital, broadcast marketingu i marketingu telewizyjnego. W ubiegłym tygodniu spółka podpisała kontrakt z chińskim koncernem na realizację trzech portali internetowych, w tym jednego na rynek polski, dwóch pozostałych – na rynki zagraniczne.

W roku 2021 AFA Media zrealizuje również innowacyjną aplikację mobilną dla LiuGong oraz przeprowadzi wdrożenia kolejnych międzynarodowych portali chińskiego gracza. Do chwili obecnej Grupa AFA zrealizowała i wdrożyła dwie aplikacje tego klienta – LiuGong oraz Bauma, spółki należącej kapitałowo do LiuGong.

„Rozwój Grupy AFA to również ekspansja na rynki zagraniczne, czyli sposób, żeby znacząco przyspieszyć rozwój firmy. Jest to część naszej strategii na rok 2021” – mówi Aleksandra Fajęcka, prezes Grupy AFA Media.

„Szeroka współpraca z prestiżowym klientem z branży budowlanej jest dla nas ciekawym wyzwaniem i szansą na globalny rozwój” – dodaje.

 

Tagi:

Komentarze:

Comments

comments