AFA Media z kontraktem na obsługę marketingową jednego z największych projektów ubezpieczeniowych w Polsce – Kocham To Dbam

AFA Media z kontraktem na obsługę marketingową jednego z największych projektów ubezpieczeniowych w Polsce – Kocham To Dbam

Grupa AFA Media to ogólnopolski podmiot kreatywny, posiadający własny adserwer, spółkę programistyczną, serwisy internetowe, bazy mailingowe i SMS-owe oraz agencję realizującą innowacyjne strategie marketingowe, kampanie mobilne i digitalowe dla polskich, jak i zagranicznych marek. 

Spółka obsługuje m.in. chińskiego gracza Liugong, Dressta, agencje reklamowe i domy mediowe. Od maja zajęła się realizacją nowatorskiego planu aktywności marketingowej dla brandu oferującego ubezpieczenia NNW dla dzieci i młodzieży – Kocham To Dbam. AFA Media obsługuje marketingowo projekt Kocham To Dbam w pełnym zakresie, zarówno pod względem kreatywnym, jak i wykonawczym.

– Chcieliśmy, aby nazwa była ściśle związana z miłością do naszych pociech. Kojarzyła się z opieką, bezpieczeństwem, wywoływała jedynie pozytywne emocje i skojarzenia. Zaproponowaliśmy więc nazwę Kocham To Dbam, która spotkała się z aprobatą zleceniodawcy, jak również potencjalnego klienta docelowego. To niezwykle dopracowany projekt, nie tylko przez AFA Media od strony marketingowej, ale przede wszystkim pod względem produktowym przez Annę Salij- Kaczkowską, założyciela marki. Kocham To Dbam daje gwarancję bezpieczeństwa dzieci, na tyle, że kupując ubezpieczenie, rodzic ma 100-procentową pewność, że ochrona jego dziecka jest na najwyższym, światowym poziomie – mówi Aleksandra Fajęcka, prezes zarządu AFA Media. 

AFA Media stworzyło nazwę, plan aktywności marketingowej oraz realizuje całą akcję od strony digitalowej, eventowej oraz komunikacyjnej. Twarzą brandu jest Filip Chajzer. W ramach projektu powstała również aplikacja Kocham To Dbam, będąca grą miejską dla rodziców i dzieci. Celem gry jest odnalezienie poprzez aplikację schowanego Filipa Chajzera z nagrodami. Zabawy odbywają się w całej Polsce – miały już miejsce w Łodzi, Gdańsku. Kolejny event odbędzie się 14 sierpnia w Poznaniu. 

Kocham To Dbam to projekt stworzony przez Annę Salij- Kaczkowską, prezesa Szkolnej Agencji Ubezpieczeniowej, przy współpracy z ogólnopolskimi podmiotami ubezpieczeniowymi, w tym Unilink SA oraz SIGNAL Iduna Polska.

– Kocham To Dbam to nie tylko nazwa wysoko wartościowego produktu i portalu. To również kompletna kampania społeczna mająca na celu podniesienie świadomości ubezpieczeniowej wśród Polaków. Zwracamy szczególną uwagę na kwestie ubezpieczeń dzieci. Roczny koszt ochrony rozpoczyna się od 39 zł, a zapewnia to komfort i bezpieczeństwo w sytuacjach i tak już stresowych. Formuła promocyjno-edukacyjna programu jest nowoczesna i w łatwy sposób przyswajalna. Oprócz agentów, którzy są głównymi ambasadorami akcji, w program zaangażowały się również znane, rozpoznawalne osoby, co jeszcze bardziej podkreśla rangę tego projektu. Dołączając do społeczności Kocham To Dbam zapewniamy bezpieczeństwo na najwyższym, światowym poziomie i jednocześnie rozrywkę, która dostarczy wielu pozytywnych emocji. Sądzę, że jest to najlepszy program ubezpieczeniowy, jaki miałam okazję wdrażać – mówi Anna Salij-Kaczkowska, właściciel SAU, jak i twórca programu Kocham To Dbam.

 

Tagi:

Komentarze:

Comments

comments