Agencja Elephate po raz czwarty nagrodzona za współpracę z Europejskim Funduszem Leasingowym

Agencja Elephate po raz czwarty nagrodzona za współpracę z Europejskim Funduszem Leasingowym

Poznaliśmy wyniki trzeciej edycji European Content Awards. W kategorii najlepsza kampania B2B nagrodzono wrocławską agencję Elephate – za współpracę z Europejskim Funduszem Leasingowym. Branżowe wyróżnienia przyznano 17 lutego, a ogłoszenie zwycięzców odbyło się na Twitterze.

Nagrody European Content Awards zostały wręczone po raz trzeci. Doceniono nimi najlepsze kampanie i strategie content marketingowe zrealizowane w 2021 roku. Elephate znalazło się w półfinale dwóch kategorii – finanse oraz B2B. Finalnie wyróżniono ją statuetką w kategorii B2B Content Campaign of the Year, w której rywalizowała z aż 7 konkurentami. Nagrodzono strategię, która obejmuje prowadzenie bloga firmowego „Biznes i Ty” oraz tworzenie kampanii digital PR dla Europejskiego Funduszu Leasingowego. 

Doceniono kampanię za silny fokus na konkretnej grupie odbiorców oraz pokazanie jasnego, mierzalnego wpływu na rezultaty współpracy oraz odpowiednie dopasowanie celów. Jurorzy byli pod wrażeniem ogromnych efektów przy stosunkowo niedużej inwestycji w dodatkowe płatne działania. 

Wyróżnienie naszej współpracy z Europejskim Funduszem Leasingowym już po raz czwarty jest dla nas potwierdzeniem, że budowanie długofalowej strategii przynosi wiele korzyści. Cieszymy się, że praca naszej agencji została doceniona statuetką w kategorii B2B. Rezultat naszych działań zauważony przez jurorów to dla nas duża motywacja do osiągania dalszych sukcesów wraz z naszymi klientami – mówi Wojtek Mazur, CEO i założyciel agencji Elephate.

Z pełną listą zwycięzców można zapoznać się na tej stronie.

 

Komentarze:

Comments

comments