Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine wyodrębniła w swojej strukturze dział mobilny

Łukasz Kłosowski

02-04-2012
Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine wyodrębniła w swojej strukturze dział mobilny

Nowy dział zajmie się tworzeniem stron mobilnych oraz aplikacji na tablety i smartfony. Szefem działu mobilnego w GoldenSubmarine został Maciej Szypnicki, który z firmą związany jest od 5 lat.

– Od kilku lat mówiło się, że nadchodzi czas mobilności. I według prognoz na 2012 rok ten czas wreszcie nadszedł – 40 proc. użytkowników telefonów komórkowych w Polsce to posiadacze smartfonów. Wraz z ofertą producentów, rośnie również odsetek posiadaczy tabletów. Wszystko to przekłada się na zmianę sposobu korzystania z internetu, a co za tym idzie – sposobów docierania marek do konsumentów. 2012 rok będzie czasem wyjątkowo silnej pozycji marketingu mobilnego w strategiach 360interactive – komentuje powód wydzielenia działu mobilnego Grzegorz Krzemień, prezes agencji.

Na urządzenia mobilne z systemami iOS oraz Android można już pobrać pierwszą grę “Leny” wyprodukowaną w studio agencji (http://leny.goldensubmarine.com/).

W przygotowaniu znajduje się już 5 „mobilnych” projektów dla klientów agencji. Pierwsze z nich ujrzą światło dzienne już wkrótce.

Komentarze:

Comments

comments