Agencja Mobilepoint z pakietami zasięgowymi na tablety

Łukasz Kłosowski

07-12-2012
Agencja Mobilepoint z pakietami zasięgowymi na tablety

Agencja Mobilepoint zebrała znanych wydawców internetowych w 4 pakiety tematyczne, poszerzając tym samym swoją ofertę na tablety.

– To pierwszy na rynku pakiet zasięgowy, dzięki któremu klient jest obecny ze swoim produktem lub usługą na stronach www przeglądanych z poziomu iPadów i tabletów z Androidem – czytamy w komunikacie.

Targetowanie reklamy odbywa się po systemach operacyjnych a także po rozdzielczości ekranów urządzeń co daje gwarancje skutecznego dotarcia do posiadaczy różnych tabletów.

Dostępne są pakiety: Kobieta, Mężczyzna, Biznes, Rozrywka. – Formaty reklamowe oferowane przez serwisy www są bardzo zróżnicowane. Wybór tych najistotniejszych i najbardziej atrakcyjnych cenowo było kluczowym elementem podczas budowania oferty na tablety. Nie twierdzę że było łatwo, gdyż wówczas nie bylibyśmy pierwsi na rynku z tego typu ofertą. Wydawcy korzystają z różnych technologii adserverowych, które pozwalają na targetowanie kampanii w sposób bardziej lub mniej szczegółowy. Patrząc oczami Klienta najważniejsza zaletą pakietów jest dotarcie do posiadaczy wszystkich dostępnych tabletów na rynku (nie tylko iPada) oraz zwiększenie zasięgu kampanii przy mniejszym budżecie – mówi Katarzyna Bednarska, account director Mobilepoint.

Komentarze:

Comments

comments