Alegratka.pl w technologii Responsive Web Design

Łukasz Kłosowski

18-10-2012
Alegratka.pl w technologii Responsive Web Design

Grupa Polskapresse przeprowadziła relaunch serwisu darmowych ogłoszeń drobnych Alegratka.pl. Stworzono go w technologii Responsive Web Design, dzięki czemu dopasowuje się do wielkości ekranu urządzenia mobilnego czy okna przeglądarki tradycyjnego komputera.

– Alegratka.pl w nowej odsłonie to serwis, który ma wzmocnić ofertę ogłoszeniową Grupy Polskapresse, uzupełniając ofertę serwisów specjalistycznych Dom.Gratka.pl, Moto.Gratka.pl oraz Praca.Gratka.pl – mówi Aleksander Heba, product manager Alegratka.pl – Oczywiście plany mobilne nie zamykają się na projekcie responsywnym, planujemy wdrożenie aplikacji mobilnych na platformę Android oraz iOS.

W ramach relaunchu serwisu Alegratka.pl zmieniona również została grafika strony głównej, układ i grafika na karcie ogłoszeń oraz liście wyszukiwania. Pierwszy, zakończony etap wdrożenia zaspokaja potrzeby użytkownika szukającego. Wdrożenie drugiego etapu obejmie zmiany w procesie dodawania ogłoszenia oraz profilu użytkownika.

– Praca nad projektem responsywnym wpłynęła znacząco na jakość serwisu. Projektowanie wg. metody “mobile first” spowodowało znaczące uproszczenie wielu funkcjonalności i polepszyło ekspozycję kontentu ogłoszeniowego – mówi Aleksander Heba. – Na bieżąco przeprowadzać będziemy dalsze optymalizacje serwisu, tak by maksymalnie spełnić potrzeby użytkownika.

Ogłoszenia Alegratka.pl prezentowane są dodatkowo w 230 serwisach lokalnych portalu NaszeMiasto.pl. Według wrześniowego Gemiusa serwis miał 3,8 mln unikalnych użytkowników.

Komentarze:

Comments

comments