Apple wprowadza w błąd sprzedając w Australii nowego iPada

Łukasz Kłosowski

28-03-2012
Apple wprowadza w błąd sprzedając w Australii nowego iPada

Australijska Komisja ds. Konkurencji i Konsumentów nakazała Apple zwrócić pieniądze nabywcom nowego iPada, którzy nie mogą skorzystać z sieci 4G LTE.

Apple sprzedaje nowego iPada na całym świecie jako produkt obsługujący standard przesyłu danych internetu mobilnego w standardzie 4G LTE. Ale partnerami LTE Apple są w tej chwili AT&T i Verizon w Stanach Zjednoczonych oraz Bell, Rogers i Telus w Kanadzie. Australijski operator Telstra, którego dotyczy ta sprawa, takiego wsparcia nie ma i to jest główny argument obronny prawników Apple w tej sprawie.

Rzeczywiści na konferencji prezentującej nowej iPada nie podawano innych partnerów Apple poza operatorami z USA i Kanady (więcej na ten temat w tej informacji).

Sprawą ma zająć się Sąd Federalny w Melbourne.

LTE w iPadzie osiąga prędkość do 73 Mbps.

Komentarze:

Comments

comments