Atmedia i Wirtualna Polska ze wspólną ofertą reklamową. Również w mobile
Biuro reklamy Atmedia i Wirtualna Polska nawiązały współpracę handlową. Atmedia zaoferują reklamę wideo na stronach WP, które powiększają zasięg pakietu @VOD do blisko 8 mln realnych użytkowników. Sieć reklamowa AdTotal zaoferuje reklamę display w serwisach reprezentowanych przez brokera.
Atmedia, biuro reklamy telewizji i nowych mediów, zostały parterem handlowym Wirtualnej Polski oraz sieci reklamowej Adtotal. Firmy nawiązały współpracę w zakresie sprzedaży reklam na stronach ze swojego portfolio.
Atmedia oferują klientom reklamę wideo wokół treści audiowizualnych wyświetlanych w witrynach Wirtualnej Polski, a także na stronach mobilnych wydawcy. Z kolei WP.PL proponuje reklamodawcom kampanie display w wybranych witrynach reprezentowanych przez Atmedia.
Atmedia będą sprzedawały reklamy w serwisach WP w ramach pakietu @VOD. – Rynek reklamy wideo w sieci wzrośnie w tym roku o 40 proc., do ok. 70 mln zł. Podobną dynamikę prognozujemy na rok 2013. Atmedia zakłada więc intensywny wzrost portfolio i przychodów z reklamy VOD naszej spółki – mówi Sylwia Chada, interactive director w Atmediach.
Dział interactive spółki obsługuje obecnie blisko 50 serwisów, w tym – ponad 20 witryn VOD. Sprzedaje także kampanie mobilne (na smartfony, tablety) oraz reklamę w Smart TV – telewizorach podłączonych do sieci.
Dzięki podjętej współpracy, oferta AdTotal, obejmująca ponad 150 serwisów internetowych, rozwinie się o reklamę display w ponad 30 serwisach tematycznych Atmediów.
Komentarze:
Comments