Augmented Reality w nowej kampanii mBanku

Łukasz Kłosowski

12-01-2012
Augmented Reality w nowej kampanii mBanku

Promując usługi bankowości mobilnej mBank w kampanii użył technologii rozszerzonej rzeczywistości (Augmented Reality).

Szczególnym elementem nowej kampanii są reklamy prasowe, wykorzystujące technologię rozszerzonej rzeczywistości. Dzięki niej, gazetowe strony z kreacją reklamową, widziane przez pryzmat kamery komputerowej na stronie www.wyjatkowypakiet.pl, zmienią się i ożyją. Reklamy pojawią się m.in. w Gazecie Wyborczej oraz tygodnikach Newsweek Polska i Wprost.

W kampanii konta mobilnego z tabletem wykorzystano także spoty telewizyjne, emitowane w głównych oraz tematycznych stacjach telewizyjnych, m.in. TVP, TVN, Polsat, AXN i Discovery Channel.

Nowa kampania została przygotowana we współpracy z agencjami Ambasada Brand Communication i Pro-Creation. Spoty telewizyjne wyreżyserował Michał Sabliński, a wyprodukowała firma Papaya Films. Media w kampanii kolejny raz zakupił dom mediowy MPG.

Kampania potrwa do połowy lutego tego roku.

fot. mBank

Komentarze:

Comments

comments