Augmented Reality w nowej kampanii mBanku
Promując usługi bankowości mobilnej mBank w kampanii użył technologii rozszerzonej rzeczywistości (Augmented Reality).
Szczególnym elementem nowej kampanii są reklamy prasowe, wykorzystujące technologię rozszerzonej rzeczywistości. Dzięki niej, gazetowe strony z kreacją reklamową, widziane przez pryzmat kamery komputerowej na stronie www.wyjatkowypakiet.pl, zmienią się i ożyją. Reklamy pojawią się m.in. w Gazecie Wyborczej oraz tygodnikach Newsweek Polska i Wprost.
W kampanii konta mobilnego z tabletem wykorzystano także spoty telewizyjne, emitowane w głównych oraz tematycznych stacjach telewizyjnych, m.in. TVP, TVN, Polsat, AXN i Discovery Channel.
Nowa kampania została przygotowana we współpracy z agencjami Ambasada Brand Communication i Pro-Creation. Spoty telewizyjne wyreżyserował Michał Sabliński, a wyprodukowała firma Papaya Films. Media w kampanii kolejny raz zakupił dom mediowy MPG.
Kampania potrwa do połowy lutego tego roku.
fot. mBank
Komentarze:
Comments