Bank Credit Agricole uruchomił nowy serwis informacyjny

Łukasz Kłosowski

24-10-2013
Bank Credit Agricole uruchomił nowy serwis informacyjny

Responsywna strona Credit Agricole (www.credit-agricole.pl) z opracowaną na nowo architekturą treści ma zapewnić wzrost sprzedaży produktów bankowych. Za prace koncepcyjno-projektowe odpowiedzialna była agencja Symetria, wdrożeniem zajęła się spółka Blue Services.

Poza standardowymi pracami projektowymi, obejmującymi RWD (responsive web design), Symetria przeanalizowała dokładnie proces powstawania kontentu i stworzyła nowe szablony treści, które będą wytyczną dla banku. Rozwiązania dotyczące serwisu oraz systemu zarządzania treścią (CMS) zostały wdrożone przez sopocką firmę Blue Services.

– Zbyt często praca nad User Experience jest utożsamiana z samym faktem badania i projektowania interfejsu użytkownika. W naszym projekcie dla Credit Agricole rozpoczęliśmy od strategii treści, bo to z niej powinny płynąć wytyczne dla designu – mówi Wojciech Chojnacki, strategy & development leader w Symetrii.

Nowa strona Credit Agricole ma zapewnić zwiększenie sprzedaży poprzez lepszą dostępność oferty banku. Oprócz RWD ma na to wpłynąć komplet informacji o produktach i możliwość podjęcia decyzji zakupowej online.

Komentarze:

Comments

comments