Beacony budują relację z klientami w CH Poznań Plaza

Łukasz Kłosowski

02-10-2015
Beacony budują relację z klientami w CH Poznań Plaza

Poznańska galeria Poznań Plaza rozpoczęła program angażowania klientów w spersonalizowany proces zakupowy za pomocą technologii Bluetooth Low Energy – BLE. Beacony pozwalają na budowanie relacji z klientem oraz sugerowanie atrakcyjnych ofert osobom będącym już na miejscu w galerii.

Dzięki rozmieszczeniu na terenie Poznań Plaza sensorów beacon, klienci galerii, którzy posiadają telefon z systemem Android (wersja powyżej 4.3) z zainstalowaną aplikacją Qpony oraz włączonym bluetooth mogą otrzymywać atrakcyjne oferty rabatowe na swojego smartfona.

Poznań Plaza głównie kładzie nacisk na jakościowe przetestowanie szczegółowych scenariuszy komunikacji z klientami. Dana oferta rabatowa wysyłana jest z kilku beaconów, tzw. obszarów, a nie z pojedynczego beaconu, tak aby prawdopodobieństwo jej otrzymania na miejscu w galerii wzrosło.

Oprócz komunikacji beaconowej, wszyscy poznaniacy mający dostęp do dedykowanego folderu Poznań Plaza dwa razy w miesiącu otrzymają wiadomość push, informującą o najważniejszych wydarzeniach w Galerii oraz ciekawych zniżkach.

– Największą wartością dla klientów jest dostęp do specjalnie przygotowanych zniżek oraz informacji o aktualnych promocjach. W dedykowanym folderze Poznań Plaza użytkownicy mogą przeglądać atrakcyjne rabaty, jak również dodać do ulubionych te, które najbardziej odpowiadają ich preferencjom. W Poznań Plaza innowacyjne rozwiązania badamy pod względem ilościowym oraz jakościowym. Podczas pilotażu zasięg zapewnia nam popularna platforma, a jakościowo sprawdzamy interakcję klientów odwiedzających galerię z zaproponowanymi nowoczesnymi rozwiązaniami – podkreśla Marcin Lenkiewicz, dyrektor sprzedaży w Qpony.

Komentarze:

Comments

comments