Beacony na coraz większą skalę w Polsce. Tym razem wchodzą do sieci Sizeer

Łukasz Kłosowski

02-06-2015
Beacony na coraz większą skalę w Polsce. Tym razem wchodzą do sieci Sizeer

Licząca ponad 90 salonów sieć odzieżowa Sizeer wdraża technologię beacon. Beacony w Sizeer łączą się z aplikacją SizeerClub, która rusza wraz z uruchomieniem projektu.

Osoby odwiedzające sklep i posiadające aplikację otrzymają kilka rodzajów powiadomień push. Przed sklepem otrzymają komunikat o najnowszych promocjach. W samym sklepie beacony będą informować o historii konkretnych modeli butów, w zależności od tego, przy której półce się znajdziemy. Finalizacją komunikacji przez beacony będzie wiadomość na do widzenia, zachęcająca do ponownego odwiedzenia sklepu.

– Docelowo beacony umożliwią nam personalizację komunikatów, oferty, treści wysyłanych do danego klienta. Będziemy mogli wysłać mu informacje o nowościach, promocjach lub o limitowanej kolekcji interesujących go marek, które przykładowo pojawią się w Sizeer – mówi Dominik Królikowski, szef marketingu w Grupie MIG, właściciela sieci Sizeer. – Musimy myśleć o innowacyjnych rozwiązaniach, bo nasza grupa docelowa (core 16-25) jak żadna inna jest wrażliwa na nowe technologie i biegła w posługiwaniu się nimi – dodaje.

Wraz z beaconami premierę ma aplikacja SizeerClub, skierowana głównie do uczestników programu lojalnościowego. Baza programu lojalnościowego Sizeer to prawie pół miliona osób.

Aplikacja ułatwi korzystanie z karty SizeerClub – pokaże historię zakupów, będzie gromadzić wirtualne paragony, przydatne podczas reklamacji. W połączeniu z beaconami w salonach dostarczy aktualne informacje o produktach i promocjach Sizeer.

– Chcemy pokazać zupełnie nowy wymiar zakupów. Jesteśmy przekonani, że wdrożenie beaconów w całej sieci Sizeer jest dużym krokiem do zacierania różnic między światem online i offline podczas procesu zakupowego – tłumaczy Krzysztof Heyda, koordynator projektu w Grupie MIG.

Aplikację można pobrać z App Store, Google Play oraz Windows Phone Store. Beacony zostały dostarczone przez krakowską firmę kontakt.io.

Poniżej demo działania infrastruktury opartej na beaconach.

 

Komentarze:

Comments

comments