Beacony w Centrum Handlowym NoVa Park

Łukasz Kłosowski

03-07-2015
Beacony w Centrum Handlowym NoVa Park

NoVa Park zdecydowało się na pogłębienie współpracy z serwisem Qpony.pl poprzez inwestycję w innowacyjne rozwiązanie oparte na technologii BLE (bluetooth low energy) i wspierające sprzedaż – beacony. Jest to pierwsze tego typu rozwiązanie w Gorzowie.

Dzięki rozmieszczeniu na terenie NoVa Park dwudziestu dwóch sensorów Q-Beacon, klienci NoVa Park, którzy posiadają telefon z systemem Android (wersja powyżej 4.3) z zainstalowaną aplikacją Qpony oraz włączonym bluetooth mogą otrzymywać spersonalizowane informacje na swojego smartfona. Otrzymywana wiadomość może być tekstem, zdjęciem, wskazówką nawigacyjną lub kuponem rabatowym.

– Beacony w NoVa Park to kolejny etap współpracy z serwisem Qpony.pl. Zależy nam na systematycznym wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań do naszego centrum handlowego. Cieszymy się, że jako pierwsi w Gorzowie wdrażamy projekt, który pomaga odwiedzającym centrum znaleźć interesujące ich produkty oraz wspiera sprzedaż – mówi Katarzyna Borowiak, kierownik ds. marketingu NoVa Park.

Wdrażane rozwiązanie wykorzystujące technologię bluetooth powoli na poznanie ścieżek i preferencji zakupowych w NoVa Park, co ma zaowocować wdrażaniem scenariuszy stymulujących sprzedaż oraz dostarczających realne korzyści mieszkańcom Gorzowa i okolic.

– Montaż 22 nadajników Q-Beacon był kolejnym etapem konsekwentnego wdrażania nowych technologii w NoVa Park. Nasze poprzednie akcje prosprzedażowe pokazały, że mieszkańcy Gorzowa, oprócz tradycyjnych katalogów z kuponami, coraz bardziej zainteresowani są rabatami dostępnymi w aplikacji mobilnej – podkreśla Marcin Lenkiewicz, dyrektor sprzedaży w Qpony.pl.

Komentarze:

Comments

comments