Biuro reklamy Onet wprowadza do oferty format Cube 3D (wideo)

Łukasz Kłosowski

28-06-2013
Biuro reklamy Onet wprowadza do oferty format Cube 3D (wideo)

Cube 3D składa się z dwóch interaktywnych ścian, gdzie można zamieścić wideo reklamowe, galerię zdjęć czy widget z mapą i lokalizatorem. To pierwszy taki format na rynku.

– Cube 3D pozwala na przedstawienie w ciekawej formie animacji lub produktu klienta w widoku zbliżonym do dynamicznego, trójwymiarowego obrazu. Reklama ma kształt sześcianu, który rotuje się względem ustalonej osi. Całość kreacji intryguje użytkowników i przyciąga wzrok, a jednocześnie obiecuje, że kryje w sobie coś specjalnego, co warto obejrzeć dokładniej – tłumaczy Magdalena Jabłońska, dyrektor sprzedaży specjalnej w Onet.

– Ciągle poszukujemy nowych, ciekawych i zaskakujących formatów do komunikacji marketingowej. Ogromne zainteresowanie mobilnym Onetem zainspirowało nas do wprowadzenia powiększonej powierzchni reklamowej, aby w pełni wykorzystać przestrzeń dostępną na ekranie smartfona. Dzięki tej formie można umieścić jeszcze więcej treści oraz elementów multimedialnych w jednym przekazie – wyjaśnia Justyna Duszyńska, dyrektor Biura Reklamy Grupy Onet.

Forma reklamowa może być emitowana na stronie głównej mobilnego Onetu m.onet (rectangle mobile) lub w detalu artykułów (navibox mobile). Dodatkową możliwością jest targetowanie na konkretne serwisy tematyczne oraz geotargetowanie. Biuro reklamy Onet pomaga w przygotowaniu kreacji do emisji.

Poniżej dwa przykłady – BMW i T-Mobile.
http://www.youtube.com/watch?v=8XlByB7L-5

 

Komentarze:

Comments

comments