Centrum Janki z systemem Q-Beacon

Łukasz Kłosowski

30-11-2015
Centrum Janki z systemem Q-Beacon

Podwarszawskie Centrum Janki wprowadziło kolejne udogodnienie dla swoich klientów. Tym razem wdrożyło popularny na świecie system beaconów, czyli specjalnych nadajników zamontowanych w centrum handlowym, za pomocą których można komunikować się ze smartfonami użytkowników i przesyłać im aktualne oferty rabatowe dostępne w Centrum Janki.

Zasada działania beaconów jest bardzo prosta. Klient, który znajduje się w pobliżu jednego z 30 sensorów Q-Beacon zlokalizowanych na terenie Centrum Janki oraz posiada telefon z systemem Android (wersja powyżej 4.3) z zainstalowaną aplikacją Qpony oraz włączonym bluetooth jest rozpoznawany przez beacona i może otrzymywać spersonalizowane informacje na swojego smartfona. Otrzymywana wiadomość może być tekstem, zdjęciem, wskazówką nawigacyjną lub kuponem rabatowym.

– Centrum Janki to jedno z pierwszych centrów handlowych na Mazowszu, które zdecydowało się na wprowadzenie technologii Q-Beacon, której celem jest wsparcie sprzedaży. Jestem przekonana, że wdrożone rozwiązanie przypadnie do gustu naszym klientom, którzy oczekują ciekawych i szybkich informacji o trwających promocjach – mówi Anna Walerych, dyrektor Centrum Janki.

Komentarze:

Comments

comments