Contact Center w chmurze od Siemensa

Łukasz Kłosowski

12-01-2012
Contact Center w chmurze od Siemensa

Do oferty Siemens Entreprise Communications dołącza pakiet OpenScape Cloud Contact Center, czyli pierwsza w Polsce usługa Contact Center w chmurze.

Istotą usługi Contact Center w chmurze jest zapewnienie firmom możliwości posiadania wszystkich cech CC bez konieczności dysponowania własną infrastrukturą i dedykowanym działem IT. Usługa pozwala na dostosowanie ilości licencji do sezonowości natężenia kontaktów, telefonów od klientów. Jest to jednocześnie szansa dla mniejszych firm, które do tej pory nie mogły sobie pozwolić na wsparcie masowej obsługi klientów profesjonalnym systemem Contact Center.

Przy implementacji standardowego CC prace przygotowawcze zajmują ok. 30-60 dni. Uruchomienie tych samych usług w modelu cloud to zaledwie kilka dni wdrożenia technicznego – podaje Siemens.

– Usługa Contact Center w chmurze to przede wszystkim mniejsze koszty dla firm, które w razie potrzeby mogą szybko reagować na zmiany ruchu w CC i odpowiednio dostosowywać liczbę używanych stanowisk – mówi Piotr Mańturzyk odpowiadający za tę technologię w Siemens Enterprise Communications. – To pozwala zwiększyć jakość obsługi i satysfakcję klientów podczas szczytów, gdy zwykle rośnie okres oczekiwania na rozmowę z konsultantem – dodaje.

Komentarze:

Comments

comments