Domiporta.pl w technologii Responsive Web Design (infografika)
Domiporta.pl jako pierwszy w Polsce serwis ogłoszeń z rynku nieruchomości dostępny jest w wersji przygotowanej w Responsive Web Design.
Przygotowując nowy serwis niemal w całości zmieniono starą stronę. Największe zmiany technologiczne objęły stronę główną serwisu, stronę z wynikami wyszukiwania oraz szczegóły ogłoszeń. Podstawą nowego layoutu jest przejrzystość. Strona główna posiada teraz jedną wyszukiwarkę, a reklamy zostały ograniczone do jednej, prezentowanej w postaci ekskluzywnego tła wyszukiwarki. Na dole strony głównej znajdują się jedynie nieliczne promowane oferty.
Według najnowszych wyników badania Megapanel PBI/Gemius serwis zajmuje trzecie miejsce w swojej kategorii. Z styczniowych danych wynika, że obecnie z Domiporta.pl miesięcznie korzysta prawie 650 tyś użytkowników, którzy generują ponad 31 mln odsłon.
Z serwisu korzysta 60 proc. kobiet i 40 proc. mężczyzn. Więcej informacji można uzyskać z poniższej infografiki.
Komentarze:
Comments