Drugi raz Nokaut zamierza przeprowadzić emisję akcji

Łukasz Kłosowski

10-02-2012
Drugi raz Nokaut zamierza przeprowadzić emisję akcji

Grupa Nokaut – właściciel internetowych porównywarek cen – wznawia ofertę publiczną. W trakcie pierwszej zapowiedzi stawiano głównie na mobile, teraz już nie.

Oferta obejmuje łącznie 2.599.500 akcji, w tym 1.700.000 akcji nowej emisji serii C oraz 899.500 akcji istniejących serii A. Do obrotu wprowadzone zostaną wszystkie akcje, tj. 5.764.000 akcji serii A, 100.000 akcji serii B, nie więcej niż 1.700.000 akcji serii C o wartości nominalnej 0,10 zł każda oraz nie więcej niż 1.700.000 PDA serii C. Około 80 proc. oferowanych akcji jest dedykowane inwestorom instytucjonalnym, a pozostała część inwestorom indywidualnym. Główni akcjonariusze zobowiązali się do niezbywania swoich akcji przez 12 miesięcy.

Proces budowania księgi popytu oraz zapisy w Transzy Detalicznej prowadzone będą w dniach 17-21 lutego. Cena emisyjna i sprzedaży zostanie podana do publicznej wiadomości do 22 lutego.

– Cele emisji obejmują m. in. akwizycje portali Skąpiec.pl i Opineo.pl w części gotówkowej, inwestycje w oprogramowanie (m.in. budowę platformy transakcyjnej All-in-One oraz rozwój kanału mobilnego i systemu płatności elektronicznych), a także ekspansję rynkową – podaje.

Dzięki przeprowadzonym akwizycjom Grupa Nokaut oczekuje osiągnięcia udziałów rynkowych w zakresie porównywarek cen na poziomie obecnego lidera rynku porównywarki Ceneo.

Komentarze:

Comments

comments