Edyta Herbuś twarzą kampanii reklamowej Samsunga Wave 3
Wprowadzeniu Samsunga Wave 3 Polsce towarzyszy kampania promocyjna, której twarzą jest Edyta Herbuś. Reklamy z jej udziałem pojawią się głównie w prasie kobiecej i lifestylowej oraz w internecie.
W grudniu pojawią się również dwa rotujące spoty telewizyjne oraz jeden kinowy.
Promocja nowego smartfona będzie również wsparta obecnością w butikach świątecznych i konkursami w prasie kobiecej, a także testami dla czytelniczek wybranych kobiecych serwisów internetowych. Planowane są również wspólne promocje z partnerami Samsunga.
Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja Pompidou (spoty agencja Cheil). Za zakup mediów Starcom, a działaniami PR zajmuje się Euro RSCG Sensors. Kampania promująca nowy smartfon potrwa do końca lutego 2012 roku.
Samsung Wave 3 pracuje pod kontrolą najnowszej wersji autorskiej platformy firmy Samsung – bada 2.0. Sugerowana cena detaliczna – 1299 zł.
fot. Samsung
Komentarze:
Comments