Festiwal ZEW się budzi – ponownie postawił na Odyseja PR i Looksoft Advertising

Festiwal ZEW się budzi – ponownie postawił na Odyseja PR i Looksoft Advertising

Organizatorzy ZEW się budzi Festiwal kontynuują współpracę z Odyseja PR i Looksoft Advertising. To już druga edycja, podczas której obie agencje promują to wydarzenie muzyczne. Festiwal, którego sponsorem głównym jest ZEW for men, marka naturalnych kosmetyków i akcesoriów dla mężczyzn, odbędzie się w dniach 2-4 maja br. w Cisnej, w samym sercu Bieszczad. Na scenie wystąpią m.in. Kult, Coma, Krzysztof Zalewski, Lao Che i Nocny Kochanek.

Koncepcja festiwalu ZEW się budzi została stworzona przez Odyseję dla marki ZEW for men w 2017 roku i stanowi odwzorowanie jej głównych wartości – bezkompromisowości, siły czerpanej z dzikiej natury, życia po swojemu oraz pewności siebie. ZEW się budzi Festiwal został pomyślany przez agencję jako pierwszy festiwal muzyczny w Bieszczadach i zarazem pierwszy festiwal w Polsce, który rozpoczyna się o świcie. Tworząc koncepcję kreatywną dla komunikacji festiwalu agencja wykorzystała skojarzenia z dziką naturą Bieszczad, budzeniem się i świtem, a symbolem ZEW się budzi stał się ryczący niedźwiedź. W pierwszej edycji festiwalu wzięło udział ponad 4 tys. uczestników, a działania PR przyniosły ponad 340 publikacji. Projekt ZEW się budzi Festiwal zdobył również wyróżnienie w konkursie niezależnej kreacji w reklamie Kreatura 2018, w kategorii Event.

Druga edycja festiwalu ZEW się budzi odbędzie się w dniach 2-4 maja w Cisnej, w sercu wciąż dzikich Bieszczad. Na festiwalu wystąpią: Kult, Coma, Krzysztof Zalewski, Łona i Webber, Nocny Kochanek, Lao Che, KSU, Lecha Janerka, Tomek Lipiński z zespołem, Sosnowski oraz laureaci konkursu dla młodych zespołów Odkrycia ZEW.

Odyseja PR w ramach prowadzonych od września 2018 r. działań, przygotowała strategię komunikacji drugiej edycji wydarzenia, opracowała i wdrożyła plan komunikacji oraz zajęła się pozyskaniem partnerów i patronów mediowych, w gronie których znaleźli się w tym roku m.in. Leżajsk, Antyradio, Co Jest Grane, Interia Muzyka, Men’s Health, fundacja Rak’n’Roll. Agencja prowadzi również biuro prasowe festiwalu i jest odpowiedzialna za komunikację w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram). Współpraca z ZEW się budzi Festiwal obejmuje również bieżące wsparcie komunikacyjne we wszystkich aspektach promocji festiwalu.

– Bardzo pozytywny odbiór pierwszej edycji festiwalu ZEW się budzi przez uczestników, zaproszone zespoły oraz media sprawił, że sponsor główny festiwalu czyli marka ZEW for men, podjął decyzję o realizacji drugiej edycji wydarzenia w maju 2019 roku, nad którą obecnie pracujemy. Jesteśmy dumni, że począwszy od etapu samego pomysłu stworzyliśmy wydarzenie, które daje uczestnikom unikatowe doświadczenie obcowania z najlepszą muzyką w otoczeniu dzikiej przyrody i pięknych krajobrazów Bieszczad. Tego po prostu trzeba doświadczyć i „poczuć zew” na własnej skórze – mówi Anna Dostatnia, Strategy Director w Odyseja PR.

Agencji Looksoft Advertising, oferującej kompleksowe rozwiązania marketingowe oraz reklamowe zgodnie z filozofią mobile-first, organizatorzy festiwalu ZEW się budzi kolejny rok z rzędu powierzyli promocję wydarzenia w sieci. W ramach prowadzonych działań Looksoft Advertising wykorzystuje kampanię online do akwizycji klientów i sprzedaży biletów. Strategia komunikacji online zakłada wykorzystanie kanałów digital display, video oraz social media i jest realizowana na Facebooku, Instagramie, w wyszukiwarce Google, na platformie Youtube oraz na platformach programmatic. Komunikacja skierowana jest do precyzyjnie dobranych grup odbiorców oraz do segmentu osób zainteresowanych festiwalem z ubiegłorocznej kampanii, a wszystkie działania online optymalizowane są pod kątem konwersji i sprzedaży biletów.

– W ub. roku zostało przed nami postawione bardzo wymagające zadanie wypromowania całkowicie nowej marki na rynku imprez muzycznych oraz sprzedaży kilku tysięcy biletów i karnetów. W tegorocznej edycji – przy nie zmienionym budżecie – cele są dwa razy bardziej ambitne. Mimo, że jesteśmy agencją specjalizującą się w mobile marketingu, w tej kampanii wykorzystujemy cały potencjał mediów digital. Kluczem do sukcesu jest stworzenie segmentów odbiorców zainteresowanych festiwalem, zaprojektowanie odpowiednich scenariuszy komunikacji odpowiednich dla różnych grup odbiorców oraz finalnie optymalizacja kampanii pod kątem kosztu poszczególnych zdarzeń na ścieżce zakupowej – mówi Rafał Sułkowski, Sales Director w Looksoft Advertising.

Za koordynację działań z ramienia Odyseja PR odpowiada Anna Dostatnia oraz Magdalena Chodara, a ze strony Looksoft Advertising Rafał Sułkowski i Mikołaj Drgas.

Więcej informacji o wydarzeniu na zewsiebudzi.pl.

 

Komentarze:

Comments

comments