HandyNet wprowadza nowatorski format reklamy w kanale mobilnym
W ofercie biura reklamy sieci HandyNet oraz grupy Gazeta.pl dostępny jest nowy format reklamy mobilnej Swipe Mobile Rectangle – to rozbudowana wersja Mobile Rectangle, która zawiera łącznie pięć interaktywnych powierzchni reklamowych.
Swipe Mobile Rectangle jest formatem typu rich media przygotowanym w nowej technologii HTML5, dostosowanej do urządzeń mobilnych. Dostawcą rozwiązania technologicznego jest MediaMind. HandyNet i grupa Gazeta.pl są pierwszymi wydawcami w Polsce certyfikowanymi przez MediaMind w technologii serwowania reklam HTML5.
– Technologia HTML5 otwiera nowe, ciekawe perspektywy przed reklamodawcami, umożliwiając im tworzenie zaawansowanych, angażujących przekazów reklamowych dedykowanych na urządzenia mobilne. Jest to jakościowa zmiana w stosunku do standardowych formatów mobilnych oferowanych na naszym rynku – mówi Andrzej Purchla, partner w MediaMind.
Kreacja Swipe Mobile Rectangle oferuje aż pięć plansz w rozmiarze 300×250 pikseli, na których reklamodawca może zamieścić m.in. formularze do zbierania danych, funkcję bezpośredniego połączenia z konsultantem usługodawcy czy wysłania SMS, a także mechanizmy wykorzystujące geolokalizację.
Nawigacja pomiędzy planszami odbywa się za pomocą ruchu palcem po ekranie smartfonu (tzw. swipe), w przypadku pozostałych telefonów wyświetlany jest standardowy Mobile Rectangle.
Pierwsza kampania używająca Swipe Mobile Rectangle zostanie zrealizowana dla marki L’Oreal Paris Men Expert w serwisach mobilnych grupy Gazeta.pl w lipcu br. Kampanię dla L’Oreal zlecił dom mediowy Zenithoptimedia.
Format Swipe Mobile Rectangle dostępny jest w ofercie biura reklamy Gazeta.pl oraz sieci HandyNet, która dodatkowo świadczy usługi w zakresie tworzenia kreacji.
Nowy format można zobaczyć poniżej (pierwszy ekran).
fot. HandyNet
Drugi z pięciu ekranów formatu Swipe Mobile Rectangle.
fot. HandyNet
Komentarze:
Comments