HBO promuje swój nowy serial w kanale mobilnym (wideo)

Łukasz Kłosowski

16-07-2012
HBO promuje swój nowy serial w kanale mobilnym (wideo)

Trwa kampania serialu “Newsroom”, najnowszej produkcji HBO. Marketer wykorzystał w niej niestandardową kreację w mobilnej wersji portalu Onet.pl.

Za pomocą bannera rich media, emitowanego w sekcji Wiadomości portalu, użytkownicy mogą na ekranach swoich smartfonów obejrzeć zwiastun serialu, przejrzeć galerię zdjęć i zapoznać się z informacjami o serialu. Banner pozwala także przejść na stronę HBO na Facebooku oraz do marketu, z którego można pobrać bezpłatną aplikację “HBO GO”, umożliwiającą obejrzenie odkodowanego premierowego odcinka serialu.

– W HBO stawiamy na innowacyjne rozwiązania i dlatego zdecydowaliśmy się na kampanię mobilną opartą o kreację rich mediową. Wierzymy, że dzięki temu uda nam się jeszcze bardziej zainteresować użytkowników fabułą serialu. Obecnie coraz częściej treści wideo konsumowane są na urządzeniach przenośnych. Wydawcy powinni iść z duchem czasu i zapewniać użytkownikom dostęp do ich ulubionych produkcji również na telefonach i tabletach. Jedną z funkcjonalności naszej kreacji jest przekierowanie bezpośrednio do marketu, w którym użytkownik może pobrać aplikację “HBO GO” i od razu obejrzeć premierowy odcinek serialu “Newsroom”, gdziekolwiek się znajduje – powiedział Ireneusz Olczak, online manager w HBO Polska.

Kampanię zaplanowała i zrealizowała agencja mobile marketing Mobext Polska (Havas Digital) we współpracy z biurem reklamy Onet.pl.

Komentarze:

Comments

comments